Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Poslovni Excel - napredno korištenje

Predavač

Robert Crnko

Svrha seminara

Broj sudionika je ograničen: 10

U svakodnevnom poslovanju često nepotrebno gubimo sate i dane svog radnog vremena obavljajući banalne zadatke koji se uz pomoć Excela mogu obaviti u svega nekoliko trenutaka.

Svrha ove radionice je da na lak i jednostavan način isprezentiramo, izvježbamo i usvojimo alate koji će doprinijeti našoj poslovnoj efikasnosti.

Excel je moćan alat s mnoštvom ugrađenih funkcija, no zbog vremenskog ograničenja, na radionici će biti obrađeni samo neki najčešće korišteni alati, ali s obzirom da Excel dopušta veliku kreativnost naučit ćete logiku po kojoj ovaj alat funkcionira i moći ćete samostalno kreirati prečace koji će vam kasnije koristiti u nekim specifičnim poslovnim zadacima.

Svi sudionici ispunit će upitnik prije edukacije kako bismo detektirali vaše potrebe i njima prilagodili sadržaj radionice. Za sudjelovanje na seminaru potrebno je OSNOVNO znanje Excela. Na seminar je potrebno donijeti LAPTOP.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji svakodnevno obavljaju razne administrativne, logističke i računovodstvene poslove.Seminar će koristiti svima koji često koriste Excel i u svakodnevnom poslu obrađuju razne vrste podataka.

Način realizacije

Prezentacija, praktični primjeri, interaktivna komunikacija, Case study

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Kako napraviti funkcionalnu baza podataka i efikasno upravljati s podacima?
  • Kako obraditi i prilagoditi podatke iz drugih izvora? (razni alati sa web-a, .txt, .csv, mail liste, itd) te kako spriječiti pogreške pri unošenju podataka (Data Validation, Searchable dropdown lista)?
  • Upotreba pivot tablica i vizualno/logičko strukturiranje podataka (razne funkcionalnosti DATA opcija u Excelu). Pivot tablice ogroman broj podataka prikazuje na način kako korisnik želi i na taj način olakšava uočavanje nekih trendova i zakonitosti i doprinosi boljem zaključivanju i donošenju važnih poslovnih odluka
  • Upotreba funkcija za povezivanje podataka (VLOOKUP, INDEX, MATCH, 3D FORMULE)
  • Upotreba raznih funkcija za analizu, sortiranje i napredno filtriranje podataka (logičke funkcije, različiti uvjetni brojači, npr. COUNT, COUNTIF, itd.)
  • Kreiranje naprednih grafikona i upravljanje s oblicima prikaza podataka.
  • Povezivanje baza podataka s Word alatom pri izradi raznih automatiziranih dokumenata (npr. automatsko kreiranje odluka za godišnji, raznih dopisa na puno adresa itd.)
  • Upotreba jednostavnijih makronaredbi za izradu raznih izvještaja i drugih poslova koji se često ponavljaju
  • Kako koristiti kreativnost i uz pomoć Google pretraživača samostalno kreirati razna rješenja za probleme u radu s Excelom?

Vrijeme

četvrtak, 25.5.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.