Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Pokretanje web trgovine – praktični vodič od A do Ž

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen: 20 

Svima je jasno da prodaja preko Interneta više nije stvar budućnosti. Onima koji su se odvažili i krenuli, ovaj kanal prodaje već danas donosi vrlo konkretne promete i profite. Tu nije riječ samo o razglašenim svjetskim igračima, tipa Amazon, već i o domaćim firmama koje vode prepoznate e-commerce projekte.

Seminar je namijenjen svima koji žele pokrenuti vlastiti web shop, a dovoljno su mudri da ne žele proći skupu školu učenja na vlastitim greškama. Marko i Damir su praktičari koji su cijelu priču osobno prošli – i to više puta te vam donose zanimljivo predavanje puno praktičnih i konkretnih savjeta.

Pružit će Vam širu sliku što pokretanje web shopa zaista je. Što odabrati, od kud krenuti, gdje uštedjeti, a gdje ne, na što sve treba misliti i koji su sve koraci potrebni da bi vaš web shop zaista počeo ostvarivati svoju poslovnu svrhu – profit uz što niže marketinške troškove.

Namjena

Svima koji žele pokrenuti uspješan web shop koji raste i ostvaruje zaradu.

Način realizacije

PP prezentacija.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Poslovni modeli – poveznice i razlike
  • Izrada funkcionalne specifikacije – što vam je zapravo potrebno?
  • Platforme, servisi, do-it-yourself rješenja?
  • Važni elementi svake tipične stranice – stranice proizvoda, liste, košarica, homepage
  • Proces plaćanja na stranicama – pravila i trikovi
  • Povezivanje sa postojećim IT sustavima u firmi – iskoristite prednosti
  • Integracija vanjskih servisa umjesto sam svoj majstor modela
  • Organizacija logistike i rada na stranicama
  • Digitalni marketing za e-commerce
  • Postavljanje Analyticsa i mjerenja za e-commerce
  • Gdje griješite, zašto je tako malo narudžbi?
  • Kako da Vas kupci pronađu na webu?
  • Koliko djelatnika je potrebno za vođenje web shopa?
  • Pogubili ste se u narudžbama, kako to sve pratiti?
  • Imate super proizvod, treba li uopće i koliko ulagati u marketing?

Vrijeme

četvrtak, 27.2.2014. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.