Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Pisanje za web

Svrha seminara

Ponuda i potražnja seli se na internet i zato je izuzetno važno kako komuniciramo s našim kupcima preko interneta. Na ovom seminaru naučit ćemo kako oblikovati tekst koji će biti lako i brzo čitljiv na internetu, kako sadržajem privući nove kupce, kako uspješno kreirati content marketing strategiju, kako SEO optimizacijom povećati vidljivost naše web stranice na tražilicama, jer prva mjesta dovode nove klijente i poslove. Sudionici će se na praktičnim primjerima upoznati sa najčešćim pogreškama i jezičnim zavrzlamama na internetu.

Namjena

Seminar je namjenjen svima koji pišu i uređuju internetski sadržaj za svoje kompanije, te stručnjacima u marketingu i prodaji.

Način realizacije

Prezentacija, praktični primjeri, case study, interaktivna komunikacija po principu pitanje/odgovor iz neposredne prakse.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I Novinarski aspekti

  • Specifičnost pisanja na internetu
  • Primjeri dobrog i lošeg pisanja na internetu
  • Odlike dobrog stila
  • Kriteriji dobrog pisanja
  • Struktura teksta – pravila struke

II Kako pisanjem privući klijenta i povećati prodaju – Content marketing

Dolazi nova era marketinga, era Content marketinga, prema Forbesu, taj oblik marketinga će u 2014. godini apsolutno dominirati. Content marketing podrazumijeva kreiranje sadržaja na internetu kojim ćemo privući posjetitelje:

  • Ponašanje potrošača  - što sve statistike govore o današanjem kupcu?
  • Zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
  • Što je srž content marketing strategije?
  • 5 faza content marketinga
  • Kako implementirati content marketing uz što manje novca?
  • Koji su sve formati/kanali content marketinga: web stranica, blog, društvene mreže, e bookovi, infografika, webinari?

III SEO optimizacija

Google je objavio pravila SEO optimizacije po kojima možete oblikovati svoje webove i tako povećati broj organskih posjeta na svoj web sa Googlea. Tražilica Google ravnopravno i neutralno gleda na sve rezultate koji konkuriraju za prva mjesta. Tko će točno biti prvi određuje svojim unutarnjim algoritmima. Biti prvi na tražilici za određene ključne riječi izuzetno je značajno. Prva mjesta trenutno dovode nove klijente i poslove, ali samo onima koji znaju optimizirati svoje webove na način na koji to Google traži.

  • Kako treba oblikovati svoju web stranicu za povećanu SERP (Search engine ranking positions)?
  • Off site SEO – značaj, metode, alati – Što je to „internet demokracija“ i kako ona utječe na vašu poziciju na tražilici?
  • Ključne riječi – kako izbjeći najčešće greške?
  • 7 pravila dobrog teksta sa stajališta SEO optimizacije

IV Pisanje za web - Hrvatski jezik u pisanju

  • Standardni jezik, razgovorni jezik, šatrovački jezik
  • Anglizmi (prevedeni, neprevedeni, loše prevedeni)
  • Analiza pogrešaka na internetu (sadržajnih, gramatičkih, pravopisnih)
  • Najčešće pogreške u pisanoj komunikaciji (uzroci i posljedice)
  • Jezična razumljivost, pravilnost i jasnoća u pisanim tekstovima
  • Kako unaprijediti vlastito jezično znanje?

Vrijeme

četvrtak, 8.5.2014. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.