Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Oglašavanje i komunikacija na društvenim mrežama

Svrha seminara

Uhvatite korak sa promjenama na društvenim mrežama i unaprijedite svoju prodaju (i ne zaboravite – odnedavno možete oglašavati i na Instagramu!)

Svaki poduzetnik želi učinkovitu, povoljnu i brzu reklamu, koja će mu povećati prodaju i izgraditi ugled i povjerenje kupca. Mogu li društvene mreže biti alat za vaš uspjeh – apsolutno da! Ali, suprotno općem uvjerenju kako je to “jednostavno” - oglašavanje na društvenim mrežama je sustav specijalističkih znanja, a i cijela jedna filozofija oglašavanja koja je potpuno drugačija u odnosu na sve klasične oglašivačke strategije i znanja. Ako se kao poduzetnik ne snalazite u svijetu oglašavanja na mrežama – ne brinite. Velik broj uspješnih klasičnih marketingaša još uvijek nije savladao prijelaz na posve drugo i drugačije oglašavanje.

Klasični marketing je jednosmjerna komunikacija – a bit društvenih mreža je interakcija. One su približile brendove potrošačima i posve promijenile odnose snaga. Nema tog zakupljenog oglasa preko cijele duplerice nekog magazina koji ima snagu pozitivnih komentara o vašem proizvodu na društvenim mrežama ili na nekom forumu. Dok s druge strane, negativna kritika isto tako nikad nije bila jača, brža i opasnija za vaš proizvod i brand.

Oglašavanje putem društvenih mreža nije stavljanje statusa ili lijepih slika (makar bili najzabavniji), niti je to “pilana” opisima vaših proizvoda – to je upravljanje zajednicom korisnika za koju kreirate, vrijedno i inspirativno korisničko iskustvo. Vaš je zadatak putem dobro odabrane strategije i sadržaja oblikovati željene emocije, i odabirom strategije oblikovati prepoznatljivost branda, koji stvara lojalne kupce i najbolje ambasadore vaših proizvoda. Moderna ekonomija obiluje sličnim proizvodima – kako svoj proizvod izdvojiti iz mase sličnih – to je zadatak i misija komunikacije na društvenim mrežama. To nije teško – ali zahtijeva specifično znanje i ulaganje u razvoj adekvatne strategije, što ćete naučiti na ovom seminaru.

Osim stvaranja branda putem kreiranja korisnog i inspirativnog sadržaja i emocije, dobar digitalni oglašivač koristi egzaktne i matematične alate koji stoje u pozadini oglašavanja na društvenim mrežama. Među njima su razumijevanje mehanizama i alata targetiranja, odabir ključnih riječi, statistika, demografija, poznavanje tržišta, trendova oglašavanja i logike tražilica (SEO). Uz to, društvene mreže kontinuirano razvijaju nove i profinjenije alate uz pomoć kojih možete napraviti učinkovite i povoljne kampanje – no bitno je ostati u toku i pratiti promjene. O novostima u Facebook oglašavanju (i na drugim mrežama) također će biti riječi na ovom seminaru.

Ukoliko sami radite svoje oglase ili angažirate druge, svakako morate imati uvidu u rezultate oglašavanja - Google analitika je alat koji će vam sa do krajnjeg detalja ukazati na učinkovitost svakog oglasa, otkriti želje, ponašanja i promjene u ponašanju vaših kupaca, tako da u svakom trenutku možete izračunati isplativost svakog oglasa.

Nikako nemojte propustiti priliku da najboljim alatima komunikacije doprete do svog kupca i izgradite svoj biznis. Danas imamo doslovce tisuće multimilijunera koji su svoje poslove izgradili doslovce od nule, kroz vrlo kratko vrijeme, koristeći samo poznavanje logike oglašavanja na društvenim mrežama. Oglašavanje na društvenim mrežama je još uvijek nedovoljno poznata poslovna revolucija!

Uložite u najkorisnije znanje i učite od stručnjaka – kao što nećete dati “susjedovom malom” da vam popravi zub ili uvede centralno grijanje – nemojte niti svoj biznis izlagati riziku neuspjeha zbog odabira nestručnih suradnika! Uložite samo jedan dan i doznajte najvažnije temelje uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama!

Namjena

Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova te drugim osobama koje na bilo koji način žele raditi prave kampanje na društvenim mrežama.

Način realizacije

Predavanje s Powerpoint prezentacijom, vježbe

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Društvene mreža

  • Zašto su društvene mreža bitne?
  • Pravila, propisi i općeprihvaćeni bonton društvenih mreža
  • Kako komunicirati sa korisnicima?
  • Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu I postavljene ciljeve
  • Kako organizirati nagradne natječaje i nagradne igre?
  • Upravljanje sadržaja kojeg objavljuju korisnici na društvenim uslugama

II. Facebook

  • Zašto je Facebook idealna društvena mreža za vas?
  • Kako kreirati oglas na Facebooku
  • Mogućnosti oglašavanja na Facebooku
  • Organiziranje događaja I promoviranje istog
  • Zašto je Boost post samo jedan dio mogućnosti ( najčešće loš)
  • Titlovi kampanja I oglasa
  • Geolokacijsko oglašavanje – od nedavno dostupno u Hrvatskoj
  • Conversion tracking
  • Retargeting, Custom list
  • Facebook Insight

III. Instagram

  • Kako napraviti oglas na Instagramu?
  • Kako povezati Instagram I oglašivački račun?
  • Ciljevi kampanje – Clicks to Website, Mobile App, Video Views
  • Isti oglas za Facebook I Instagram
  • Kako ciljati određenu publiku?

IV. Twitter

  • Zašto je Twitter odličan kanal za brzu dvosmjernu komunikaciju?
  • Kada je primjereno koristiti Twitter?
  • Kako ga ispravno koristiti u marketinške svrhe?

 

U petak, 13.11.2015. održat će se seminar: Google AdWords, Youtube i Gmail - oglašavanje Iskoristite priliku i prijavite se na oba seminara za 2.300,00 kn + PDV. 

Vrijeme

četvrtak, 12.11.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.