Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Odnosi s javnošću i medijima

Svrha seminara

PR obuhvaća aktivnosti poput strateškog kreiranja komunikacijske strategije koja će vaš brend učiniti poželjnim i vidljivim koristeći alate poput distribucije priopćenja za medije, organizacije zanimljivih evenata, press tripova, vođenje korporativne komunikacije, plasiranje intervjua i ciljanih kreativnih priča u poslovnim medijima, suradnju s poznatim osobama, budućim ambasadorima brenda, strategiju nastupa na društvenim mrežama… PR vašem brendu donosi prepoznatljivost i kredibilitet, jer je priču o vama napisala treća strana kojoj se vjeruje. PR je, nije na odmet dodati, među najjeftinijim marketinškim alatima.

Izostanak PR aktivnosti najčešće proizlazi upravo iz nerazumijevanja što je to PR i koja je razlika između marketinga i PR-a.

Činjenica je kako dosta poduzetnika i marketingaša (čast izuzecima) razmišlja vrlo tradicionalno. To znači da vaš marketinški plan uključuje (možda) određeni budžet za zakup medija, letke i brošure koji većinom završavaju u najbližem košu, poneki newsletter čiji vas sadržaj pretjerano ne zanima….i to je to. Nema PR-a, in-house evenata, photoshootinga, zanimljivih reportaža, intervjua, društvenih medija. No, jeste li sigurni da ste poslali pravu poruku, na pravi način i na pravoj platformi? Možda se borite i s mišljenjem kako je marketing “nužno zlo” i “skup sport” umjesto ciljane i strateške investicije. No, kako ispričati priču o sebi?

Dakle, idemo na posao!

Na ovom ćete seminaru naučiti kako iskoristiti sve mogućnosti PR-a i kako povećati prodaju sinergijom svih prodajnih kanala i odnosa s javnošću. Zajedno ćemo napraviti jasnu skicu dosadašnjeg stanja vaše komunikacijske strategije. Detektirati točku u kojoj se nalazite i način na koji komunicirate brend te koja su tržišta i ciljne skupine kojima želite prenijeti poruku. Naučit ćete kako ciljanom komunikacijskom strategijom privući pozornost i minimizirati negativne kritike.

Jedino mi još preostaje citirati Billa Gatesa: “Da mi ostane zadnji dolar, uložio bih ga u PR!”

Što čekate?

Namjena

Ovaj seminar je namijenjen prije svega osobama koje su odgovorne za vođenje prodaje unutar svojih kompanije: vlasnicima srednjih i manjih poduzeća, članovima uprave za marketing i prodaju, direktorima prodaja, voditeljima prodajnih timova.

Način realizacije

PPT prezentacija, diskusija, case study

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. ODNOSI S JAVNOŠĆU

  • Što su odnosi s javnošću? Marketing vs. PR
  • Kako kreirati komunikacijsku strategiju
  • Pomoću kojih trikova možete postati prepoznatljivi?
  • Kome se obraćate:
  • Odnosi s općim javnostima
  • Odnosi sa stručnim javnostima
  • Odnosi s interesnim skupinama
  • Odnosi s investitorima
  • Odnosi s medijima
  • Interno komuniciranje
  • Lobiranja
  • Tko su osobe zadužene za komunikaciju?
  • Praktičan rad: Analiza dosadašnjeg stanja komuniciranja unutar tvrtki polaznika seminara

II. ODNOSI S MEDIJIMA

  • Vođenje medijskih kampanja
  • Izrada adreme, učinkovito komuniciranje s medijima i umrežavanje s medijima
  • Kako napisati priopćenja za medije koje će svi htjeti objaviti?
  • Kako napisati poziv za press konferenciju?
  • Kada slati pozive?
  • Kada raditi follow up?
  • Kako organizirati konferencije za medije, okrugli stol i druge medijske evente?
  • Telefonski intervju, e-mail intervju, izjava za medije…
  • Autorizacija i demantij
  • Najčešće korištene metode mjerenja učinaka odnosa s javnosima
  • Kreativni mailing – kreativni tips & tricks
  • Kreativne priče – što je to storytelling? Što prodaje priču?
  • Suradnja s javnim osobama
  • Photoshooting - dobra fotka govori tisuću riječi

III. KRIZNO KOMUNICIRANJE

  • Vrste kriza i kriznih komunikacija
  • 10 pravila kriznog komuniciranja
  • Dobro i loše krizno komuniciranje, case study
  • Kako popraviti nastalu štetu?
  • Komunikacija s medijima u vrijeme krize
  • Kako biti spreman na krizu i prije nego što se dogodi?

IV. ONLINE ODNOSI S JAVNOŠĆU

  • Izrada strategije nastupa na društvenim mrežama
  • Pravila PR -a u digitalnom svijetu
  • Umijeće pisanja postova i objava, koliko često i u koje doba dana treba nešto objaviti kako bi objava imala najveći doseg?
  • Komunikacija sa fanovima – važnost dvosmjerne komunikacija, što ide javno a što se piše u inbox?
  • Spamiranje
  • Razlike u komunikaciji između Facebooka i Twitera
  • Kako komunicirati s vašim javnostima na online platformama?
  • Praktičan rad: Analiza dosadašnjeg stanja komuniciranja na social media platformama unutar tvrtki polaznika seminara
  • Case study – prvi Instagram hotel

V. RADIONICA – kreiramo komunikacijsku strategiju

Vrijeme

srijeda, 28.10.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.