Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Nova era marketinga: Content marketing

Svrha seminara

Sljedeći termin održavanja seminara: 14.5.2015.

Klasični marketing je out, kupci su dnevno bombardirani s više od 5.000 marketinških poruka i više nije jednostavno privući njihovu pozornost. Dolazi nova era marketinga, era Content marketinga. Prema Forbesu, taj oblik marketinga će u 2014. godini apsolutno dominirati.

Content marketing podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje, potom pretvaranje posjetitelja (konzumenta naših web sadržaja) u potencijalnog kupca te pretvaranje tog potencijalnog kupca u kupca i na kraju pretvaranje kupca u lojalnog kupca.

Aktivnosti ne prestaju kada se kreira i objavi sadržaj, bitno je zatvoriti cijeli krug, inače dugoročno ova strategija, kao ni bilo koja druga, nema smisla.

Kanali kojima možemo besplatno plasirati sadržaje publici;

Case study – Promovirajte svoj uspjeh – objavite case study o svom uspješnom projektu i to sve naravno podijelite putem društvenih mreža, pomoći ćete nekome, a ujedno ćete sebi napraviti izvrsnu reklamu zbog čega ćete sigurno privući nove klijente.

Infografike -  objavljujte nove sadržaje u obliku grafikona, jedna slika govori više od tisuću riječi - zbog kratkoće i jasnoće slikovni sadržaji imaju snažnu viralnu moć, primjer infografike

Webinari – Prezentacija, predavanje, radionica ili seminar koji se prenosi Internetom u realnom vremenu, a uključuje video, audio i tekstovnu komunikaciju između sudionika, primjer jednog webinara

E-bookovi ili elektroničke knjige – digitalni ekvivalent tiskanoj knjizi. E bookovi su tehnologija koja se rapidno razvija.  Objavite svoja znanja u E booku. Cijena E-booka je niska i u trenu je dostupan svima, lako ju je pretraživati... primjer E-booka

Sudjelovanje na seminarima i konferencijama kao predavač – na taj način direktno se povezujete s korisnicima i potencijalnim klijentima. Neprocjenjivo!

Blogovi - pokazalo se da su blog i društvene mreže zajedno savršen mix i s njima je moguće postići odličan marketing uz malo novaca, ali dosta truda. Pišući o nekoj temi, pokazujete svoje poznavanje te teme, te time gradite autoritet. Pisanje bloga zahtjeva vrijeme (prvo treba pronaći dobru temu, istražiti je, napisati tekst, odabrati slike i linkove, te ga promovirati preko postova... ).

Nama  se blog višestruko isplatio kao odličan alat za content marketing, mnogi naši sadašnji i potencijalni klijenti prate naš blog, čitaju što pišemo i javljaju nam se kad im treba pomoć. Istraživanja pokazuju da je najveći problem marketinških agencija kreiranje dovoljno zanimljivog sadržaja. Uvijek ima dovoljno zanimljivih tema. Na ovom seminaru, između ostalog, učit ćemo o tome kako pronaći zanimljivu temu i ponešto o tome kako u pretrpanom rasporedu pronaći vrijeme za pisanje bloga.

Namjena

Naučit ćemo vas kako posložiti content marketing strategiju i kako početi s content marketingom.

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija alata.

Raspored seminara

od 9:00 do 14:00 (2 pauze po 15min)

Iz programa seminara

  • Ponašanje potrošača – nove spoznaje
  • Što govore statistike o današnjem kupcu?
  • Zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
  • Što je srž content marketing strategije?
  • 5 faza content marketinga
  • Kako implementirati content marketing uz što manje novca?
  • Koji su sve formati/kanali content marketinga?
  • Savjeti za pisanje bloga:
  • Koliko često pisati blog
  • Kako pronaći zanimljivu temu
  • Koliko linkova i slika staviti u blog
  • Kako promovirati vlastiti blog
  • Jezični stil koji je najprimjereniji pisanju bloga
  • Savjeti za pisanje E book-a
  • Kako napisati E book koji će pročitati tisuće korisnika
  • Kako ga promovirati
  • Kako čitatelje pretvoriti u kupce
  • Savjeti za izradu infografike – primjeri uspješnih infografika
  • Case study - primjeri uspješno objavljenih studija slučaja
  • Webinari – što i kako
  • Konferencije i seminari – tvrtke kojima bi mogli ponuditi svoje usluge predavača, pri tome zaraditi, a ujedno se i odlično promovirati
  • Case study za svaki pojedinačni formate content marketinga 
  • Kako koristiti moć društvenih mreža za promociju vlastitih sadržaja
  • Call-to-action
  • Računanje ROI-ja

Vrijeme

utorak, 17.12.2013. od 9:00 do 14:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1000,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.