Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Najčešća pitanja malih poduzetnika: Porezi, financije i računovodstvo

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen

Biti poduzetnik je dovoljno teško, a još je teže kada morate sami istraživati i sakupljati informacije za koje niste ni znali da postoje ili saznate tako da platite kaznu. Izabrali smo 21 temu koje pokrivaju najčešća pitanja poduzetnika. Seminar je napravljen tako da u jednom danu naučite sve "sitnice" koje će Vam olakšati vođenje tvrtke i smanjiti mogućnosti grešaka i potencijalnih kazni.

Namjena

Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima koji tek kreću u svoj biznis, ali i onima koji žele znati kako poslovati ispravno, a ne mogu sve saznati od svog računovođe.

Način realizacije

Jedinstveni praktični seminar za poduzetnike gdje ćete u jednom danu naučiti točno što i kako trebate raditi da bude sve po zakonu i da se maksimalno zaštitite od mogućih kazni. Nemojte učiti na vlastitim skupim pogreškama.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Kako izvući novac iz tvrtke? - legalno i jednostavno
  • Troškovi reprezentacije - koga možete počastiti večerom, kome možete dati poslovni poklon i koliko često?
  • Zaposlenik=direktor=vlasnik? Kao poduzetnik najvjerojatnije ćete biti u sve tri funkcije. Jako je važno znati prava i obveze svake od njih.
  • Porez na dodanu vrijednost (PDV) - da li ući odmah u sustav PDV-a ili ne, kako to sve funkcionira u praksi i zašto moramo platiti PDV iako nama još nisu platili?
  • Pozajmice tvrtki i obrnuto
  • Kako zaposliti ili otpustiti radnika - većina poslodavca gubi na sudu u sporu s radnicima samo zato što ne slijede procedure prilikom otpuštanja radnika.
  • Korištenje privatnog automobila u poslovne svrhe i obrnuto - koju sve dokumentaciju morate voditi kako ne biste imali problema u poreznom nadzoru?
  • Obračun plaće, neoporezivi iznosi koje možete isplatiti, povrat poreza, troškovi prijevoza
  • Ugovor o djelu, autorski ugovor - kada se mogu koristiti, a kada se nikako ne smiju koristiti?
  • Amortizacija - što je to i zašto je važno razumjeti način na koji se naša dugotrajna imovina amortizira?
  • Račun dobiti i gubitka i bilanca - financijski izvještaji koje potpisujete i za koje ste odgovorni, kako nastaju, što prikazuju, čemu uopće služe?
  • Kako naplatiti dug - praktični savjeti kako se osigurati od neplaćanja i što konkretno napraviti kada vam ne žele platiti.
  • Avansna plaćanja i naplata - želite da vam plate unaprijed? Može, no onda imate i određenih obveza koje morate ispuniti.
  • Troškovi edukacije zaposlenika - vjerovali ili ne država i dalje daje određene olakšice za obrazovanje zaposlenih. Šteta što ih vrlo malo poduzetnika koristi.
  • Putni nalozi - kada i kako ih napisati da bi bili ispravni. Koje sve troškove pokriva dnevnica?
  • Poslovanje s inozemstvom - razlike u odnosnu na domaće poslovanje, dodatne evidencije koje trebate voditi i razlike između poslovanja s EU i trećim zemljama.
  • Najam poslovnog prostora od fizičke osobe - ako ćete prijaviti sjedište tvrtke u svom privatnom stanu morate jako paziti na ovih nekoliko "sitnica".
  • Inventura, manjkovi, opraštanje dugova - jednom godišnje morate napraviti popis sve imovine i obveza međutim što ako više nema onog laptopa i trosjeda kojeg ste kupili na firmu a završili su na vikendici? Smijete li oprostiti dug nekome za koga mislite da vam
  • Dodatne knjige i evidencije koje biste morali voditi - ima i gluposti no kazne su velike pa je bolje ne riskirati.
  • Donacije - nakon što zaradite svoj prvi milijun (a i prije) slobodno donirajte dio novaca u dobrotvorne svrhe.

Vrijeme

četvrtak, 19.2.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.