Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Motivacija 3.0. Kako utjecati na angažiranost i motivaciju zaposlenika primjenom gejmifikacijskih i „appreciative inquiry“ metoda

Predavač

Emir Džanić, Snježana Šlabek

Svrha seminara

Cilj ovog seminara je osvijestiti važnost primjene motivacijskih tehnika za digitalno osviještene zaposlenike / klijente. Kroz naglasak na elemente koji pokreću ljude nove generacije polaznici će se upoznati s dvije metodologije: AI (Appreciative Inquiry) i gejmifikacijom te njihovom konkretnom primjenom, zasebnom ili kombiniranom, kod uvođenja promjena u organizaciju.

Polaznici će se upoznati s osnovnim konceptima, načinima razmišljanja i dizajniranja aktivnosti primjenjujući obje metodologije. Kroz uspješnu primjenu ovih metodologija, povećat ćete šanse za ostvarenjem željene promjene te ćete pritom zasigurno utjecati na angažiranost, kreativnost, zabavnost, zadovoljstvo i u konačnici razvoj kompetencija zaposlenika.

U svakom sustavu postoji nešto što funkcionira dobro. Kroz upotrebu Appreciative Inquiry upravo je to ono što se prvo pitamo te na što prebacujemo fokus. Postoji li nešto u postojećem sustavu što je dobro i možemo li to iskoristiti kao nositelja željene promjene? AI je moćan pristup upravljanju promjenama, a posebno upravljanju promjenom organizacijske kulture. Zasnovana je na pozitivnom pristupu te je motivirajuća za sve dionike. Kroz analizu konkretnih uspješnih primjera iz poslovne prakse naučit ćete kako isto znanje koristiti za rješavanje svojih problema.

Gejmifikacija prvenstveno predstavlja primjenu određenih mehanizama i alata iz gejmerskog svijeta u negejmerskom, poslovnom okruženju s namjerom da se riješe određeni problemi ili uspješno uvede određena promjena u organizaciju. Budući da su gejmeri izuzetno intrinzično motivirani i nemaju problem s angažiranošću, gejmifikaciji u poslu ćemo pribjeći kada želimo povećati angažiranost zaposlenika ili klijenata koristeći slične metodologije. Koristeći provjerene metode koje se koriste u gejmerskom dizajnu približit ćemo se ne samo gejmerskoj populaciji, već i znatno šire. Mnoge svjetske kompanije koriste gejmifikaciju ne samo u odnosu prema svojim klijentima, već i u brojnim internim procesima; od ljudskih potencijala, marketinga, prodaje, komuniciranja...do upravljanja idejama i inovacijama. Na ovom tečaju fokus je stavljen na pravilan gejmifikacijski dizajn poslovnih izazova. Uz primjenu pravilne metodologije polaznici će moći na kraju tečaja samostalno izraditi gejmifikacijski dizajn jednog projekta po svojem izboru.

U konačnici - primjena ovog znanja, taktika i tehnika rezultirat će povećanom uključenošću i angažiranošću vaših zaposlenika ili klijenata u promjene koje uvodite. Tečaj sadrži teoretski i praktičan dio te ćete na kraju tečaja biti sposobni izraditi AI i gejmifikacijski scenarij projekta odnosno promjene koju želite uspješno uvesti u organizaciju.  

Predavači ovog tečaja imaju bogato domaće i međunarodno iskustvo te niz nagrada u primjeni navedenih metodologija, posebno u području upravljanja idejama, inovacijama i organizacijskim znanjem.

Namjena

Ovaj seminar je namijenjen: voditeljima, projektnim menadžerima, internim trenerima te svim ostalima koji se u svojem poslu bave uvođenjem promjena te žele povećati angažiranost zaposlenika.

Način realizacije

Upoznavanje s osnovama motivacijskih tehnika, alata i mehanizama, prikaz i analiza uspješnih primjera iz prakse, rad u grupama, samostalna izrada dizajna projekta po izboru.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Angažiranost i motivacija u digitalno doba

  • Angažiranost u poslu
  • Digitalne i analogne vrijednosti
  • Kako pokrenuti digitalno osviještenog zaposlenika / klijenta?
  • Motivacija 2.0.
  • Motivacija 3.0.

Appreciative Inquiry – pozitivan pristup upravljanju promjenama

  • Što je AI?
  • Principi AI
  • Pozitivno razmišljanje; kako ohrabriti ostale da razmišljaju pozitivno?
  • Kako upravljati promjenama u organizaciji primjenom AI
  • Poštivanje prošlosti, dijeljenje pozitivnih iskustva u organizaciji
  • Važnost kolaboracije (sa ili bez napredne tehnologije): organizacija manjih i većih evenata
  • Upotreba AI za rješavanje poslovnih problema
  • Primjeri i analiza primjera iz prakse

Stvarni poslovni projekti  i video igrice

  • Što je i što nije gejmifikacija?
  • Teorije motivacije u pozadini gejmifikacije
  • Izrada strategije
  • Izrada dizajna
  • Alati i metode
  • Definiranje ciljeva i izazova
  • Tipovi igrača
  • Vrste aktivnosti za svaki tip igrača
  • Primjeri i analiza primjera iz prakse

Primjena u poslu

  • Izgradnja holističkog pristupa unutar organizacije
  • Povezanost s poslovnom strategijom
  • Povezanost s održivim razvojem
  • Zaštita osobnih podataka, Big Data....

Grupni i samostalni rad

  • Izrada nacrta primjene AI metodologije za konkretan projekt
  • Izrada nacrta dizajna jednog gejmificiranog projekta
  • Mentorska podrška

Vrijeme

četvrtak i petak, 19. i 20.10.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.