Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Marketing restorana

Predavač

Lidija Žganjer Gržetić

Svrha seminara

Pred poslovanje restorana se, kao nikada do sada, postavljaju veliki izazovi, a poslovanje obilježavaju velike promjene koje su posljedica tržišnih kretanja i razvoja, specifične gospodarske situacije, trendova, promjena navika gostiju. 2010. godine je, u odnosu na 2005., broj restorana (i ostalih objekata u skupini “restorani” u Hrvatskoj porastao za 11% te je restoranima sve teže uspješno poslovati s obzirom na sve veću konkurenciju.

Danas je za uspješno poslovanje restorana potrebno mnogo više od njegove osnovne namjene- zadovoljavanje potrebe za hranom i pićem, danas je odlazak u restoran cjelokupni doživljaj za pamćenje za sva osjetila. U poslovanju uspješnih restorana više ništa nije slučajno - ni imena jela, ni boja stolnjaka, ni stupanj rasvjete ni glazba, ni promotivne poruke…

Dok se prije nekoliko desetljeća dolazak gostiju u restorane “spontano događao”, danas je on planirana odluka, često kao rezultat pretraživanja opcija i kritika na internetu ili nekom vodiču, preporuke prijatelja, kao rezultat dobrog imižda ili uspješne promotivne kampanje u nekom od medija, želje za posjetom određenoj manifestaciji koja se održava u restoranu…  

Za odabir odgovarajućeg marketinškog pristupa, potrebno je poznavati naše goste, njihove navike, očekivanja i želje. S druge strane, potrebno je poznavati prednosti svog restorana, osmisliti jedinstveni prodajni prijedlog i inkorporirati ga u sve promotivne materijele.

Zašto je, ne tako davno, bilo dovoljno imati odličnog kuhara i ukusno jelo, a danas sve više restorana ima vlastite voditelje marketinga ili traže vanjsku pomoć te koji su sve zadaci tih osoba kako bi restoran uspješno poslovao i bilježio povećanje gostiju I prihoda, odgovara seminar “Marketing restorana”.

Namjena

Seminar je namjenjen vlasnicima i voditeljima restorana, voditeljima prodaje i marketinga restorana. Također je seminar namjenjen i budućim vlasnicima restorana jer sadržaj daje konrektne primjere i savjete iz prakse i iskustva.

Način realizacije

Predavanje s PPT prezentacijom, demonstracija, vježbe, individualni i rad u grupama, diskusija, analiza situacija, razmjena znanja iskustava.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Zašto je marketing postao neizostavan u poslovanju restorana?

  • Zašto više nije dovoljno imati samo ukusnu hranu i dobru uslugu?
  • Na koji način pomoću marketinga povećati prodaju i promet?
  • Kako postati prepoznatljiviji?
  • Kako privući nove goste?

II. Poznavanje gostiju kao temelj i polazna točka

  • Znate li uopće tko su gosti Vašeg restorana?
  • Znate li što oni vole?
  • Kako saznati tko su naši gosti, koje su njihove navike i želje i zašto uopće dolaze kod nas?
  • Što kada saznam te informacije?
  • Kako mi te informacije mogu pomoći da imamo više gostiju?
  • Kako izgraditi odnos povjerenja s gostima?
  • Djeca kao važni potrošači - kako ih pridobiti u naš restoran?

III. Poznavanje svog restorana

  • Poznajete li svoj restoran i jeste li svjesni njegovih prednosti?
  • Znate li što želite reći svojim gostima, koju poruku im želite prenijeti?
  • Želite li biti najpoznatiji po ukusnoj hrani ili po najbržoj usluzi ili po praktičnoj lokaciji – ili želite imati sve to?
  • Zašto se treba osvrnuti na svoje konkurente?
  • Važnost istraživanja kvalitete usluge

IV. Što je USP (uniqe selling proposal)?

  • Zašto je važan i kako ga odrediti ?
  • Kako se pomoću USP-a istaknuti od konkurencije?
  • Savjeti za uspješnu implementaciju

V. Hrana i piće - osnovni proizvod restorana

  • Kako od pojedinog jela napraviti doživljaj?
  • Zašto je važno imati akcije, sezonske i dnevne jelovnike i kako ih osmisliti?
  • Zašto je važno imati jelovnike za osobe s posebnim vrstama prehrane i na što treba obraćati pažnju?
  • Utjecaj poznavanja ponude hrane i pića konobara na povećanje prodaje
  • Uloga dizajna –“začini” koji oduševljavaju gosta                  
  • Od odabira jela preko interijera i uniforma do promo materijala - važnost „pričanja priče“ kroz svaki detalj
  • Kako odabrati temu?
  • Kako postići usklađenost kroz sve segmente?

VI. Koje marketinške aktivnosti odabrati

  • Promotivne kampanje, PR i oglašavanje ili elektronički marketing?
  • Koji medij odabrati?
  • Koje poruke prenositi?
  • Važnost prisutnosti na događanjima TZ-a, na sajmovima, kontakt s agencijama

VII. “Serviranje obroka na internetu”- danas se poslovanje restorana paralelno odvija u restoranu i na internetu

  • Šaljite svoje poruke i akcije direktno na ekran svog gosta - newsletter restorana.
  • Društvene mreže kao mjesto stvaranja imidža, prodaje i stjecanja novih gostiju?
  • Društvene mreže kao mjesto stvaranja povezanosti s gostima?
  • Koje mrežu odabrati?
  • Kojim stilom pisati objave?
  • Koje vrste fotografija koristiti?
  • Zašto su nagradne igre mudro ulaganje, a ne trošak?

VIII. Kako prilagoditi marketinške aktivnosti pojedinoj vrsti restorana

  • Hoću li svoj kvartovski fast food oglašavati u In flight magazinu avio kompanije ili svoj fine dining restoran u katalogu s popustima trgovačkog centra?
  • Na što sve treba misliti?                                              

IX. Zašto je važno održavati događanja i manifestacija u restoranu i koje vrste manifestacija organizirati? 

  • Od čitanja poezije za uski krug zainteresiranih do manifestacija s nekoliko tisuća posjetitelja                                          
  • Nagradna događanja za odabrane?
  • Kako imati uspješan marketing uz ograničeni budžet?
  • Što ako nema novaca za marketinške agencije I kampanje/vremena/znanja – ima li mogućnosti?

Vrijeme

četvrtak, 25.2.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.