Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Marketing na društvenim mrežama

Predavač

Ilija Brajković

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.

Društvene mreže su danas neizostavan kanal za promociju i angažman korisnika (potencijalnih kupaca i kupaca) zbog široke upotrebe i masovnosti populacije koja je dostupna, ali i zbog jako dobrog targetiranja unutar mase kojeg omogućavaju. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt. Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand), povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje… Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe. 

Namjena

Ovaj seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima…

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija pojedinih društvenih mreža, alata i aplikacija, praktičnih primjera i vježbi.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Uvod u društvene mreže:

  • Gdje smo bili?
  • Gdje smo sada?
  • Gdje idemo?
  • Kako pratiti promjene u dinamičnom okruženju društvenih mreža?

Uloga i pozicija marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom marketingu

  • Društvene mreže
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram, Google+, LinkedIn, Foursquare, Snapchat…
  • Pravila društvenih mreža

Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama

  • Definiranje pozicije branda
  • Postavljanje ciljeva
  • Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve
  • Odabir načina komunikacije
  • Kreiranje plana komunikacije

Sadržaj na društvenim mrežama

  • Kreiranje primjerenog sadržaja za pojedinu društvenu mrežu
  • Plasiranje sadržaja na različitim društvenim mrežama (tehnike i alati)
  • Upravljanje sadržajem kojeg objavljuju korisnici na društvenim mrežama

Komunikacija na društvenim mrežama

  • Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama
  • Krizno komuniciranje na društvenim mrežama

Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama

  • Facebook Insights
  • Društvene mreže u Google Analyticsu
  • Dodatni alati i savjeti

Nagradni natječaji na društvenim mrežama

  • Načini organizacije nagradnih natječaja na različitim društvenim mrežama
  • Pravila nagradnih natječaja
  • Promocija nagradnih natječaja
  • Komunikacija s korisnicima za vrijeme trajanja nagradnog natječaja

Oglašavanje na Facebooku

  • Kreiranje oglasa u Ads manager
  • Analiza oglasa
  • Rezultati i optimizacija oglasa
  • Power editor

Case studies

  • Primjeri uspješnih kampanja, stranica, profila, nagradnih natječaja, oglašivačkih kampanja…

Vrijeme

srijeda, 26.10.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Za sve sudionike seminara osigurana je hrana, piće, radni materijali i uvjerenje.