Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Kreiranje oglašivačke kampanje

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen

Potreba za komuniciranjem prednosti vlastitih proizvoda i usluga nikad nije bila veća, u sve konkurentnijem okruženju. S obzirom na smanjene budžete na raspolaganju i sve zahtjevniju publiku, kreativnost nikad nije bila nužnija nego u današnje doba. Seminar će polaznicima dati integrirano, praktično i aplikativno znanje kreiranja oglašivačke kampanje od uspostavljanja komunikacijskih ciljeva, stvaranja briefa (zadatka) koje oglašivačka kampanja želi ispuniti, te konkretno kreiranje same oglašivačke kampanje za sve medije (TV, radio, vanjski oglasi, tiskani oglasi, web, društvene mreže) 

Ciljevi oglašavanja – zašto je to neophodna poslovna investicija?

Izrada komunikacijske i kreativne strategije – što želimo oglašavati, što odabrati za najbitniju poruku koju želimo odaslati ciljanoj publici?

Traženje i nalaženje uvida u želje i potrebe naših postojećih i potencijalnih kupaca

Stvaranje briefa – komunikacijskog konkretnog zadatka

Tek nakon što nam je kristalno jasno što i kome želimo reći, možemo krenuti u kreiranje same kampanje: kako to reći, na efektan, pamtljiv, originalan način

Logika kreative prema samom mediju: osmišljavanje i izrada scenarija za TV spot, osmišljavanje i izrada idejnog rješenja za oglas, osmišljavanje i izrada slogana, izrada viralne priče za digitalu (glavni elementi viralnosti)

Što je uopće dobra ideja i kako prepoznati i osmisliti dobru ideju za naš proizvod ili uslugu

Važnost ideje za brendiranje, i važnost brendiranja za uspjeh našeg proizvoda ili usluge

Namjena

Seminar je namijenjen voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama, vlasnicima malih i srednjih tvrtki, te svima koji žele uspješno predstaviti svoju uslugu ili tvrtku na tržištu.

Način realizacije

Teoretska i terminološka podloga; analize slučajeva; primjeri iz svjetske i domaće oglašivačke prakse, kreativna radionica: uključivanje samih polaznika u smišljanje raznih elemenata oglašavanja, kao i cjelovite oglašivačke kampanje.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Svrha i ciljevi oglašavanja
  • Što sve dolazi prije samog oglašavanja: definiranje vlastite ciljne grupe, definiranje želja i potreba postojećih i potencijalnih kupaca, definiranje uvida u vlastitu oglašivačku publiku? 
  • Motivacije postojećih i potencijalnih kupaca
  • Što znači dobro oglašavanje i dobra oglašivačka ideja: koje sve kriterije mora dobro oglašavanje ispuniti?
  • Kreiranje briefa – komunikacijskog zadatka
  • Komunikacijska i kreativna strategija, te određivanje medija i poruka kao taktika
  • Brendiranje i pozicioniranje
  • Što je uopće oglašivačka kampanja; njena logika i ciljevi?
  • Kreiranje konkretnih oglašivačkih materijala TV spot, video materijal (za TV i/ili web i/ili društvene mreže) – ideja, konkretni tehnički termini, slaganje scenarija
  • Naslov i slogan brenda, i kampanje
  • Radijski spot
  • Tiskani i vanjski oglasi
  • Kampanja za društvene mreže

Vrijeme

srijeda, 1.4.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.