Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Korištenje društvenih mreža u poslovanju

Svrha seminara

Sljedeći termin održavanja seminara: 29.4.2015.

Ulogu i značaj društvenih mreža više nitko ne može zanemariti. Društvene mreže predstavljaju nova pravila komunikacije i potrebno im se prilagoditi. Pravilnim korištenjem društvenih mreža se mogu postići izvrsni prodajni rezultati i izgraditi zajednica vjernih potrošača. Gledajući brojku od 1.600.000 korisnika Facebooka u Hrvatskoj ili preko 1.000.000.000 u svijetu, vidimo ogromni potencijal koje društvene mreže pružaju svakoj kompaniji kako bi došla do novih kupaca. Omogućavajući dvosmjernu komunikaciju, društvene mreže postavljaju nova pravila komunikacije između kompanija i kupaca, te se mnoge kompanije u svemu tome izgube. Predavanje će pokazati praktične primjere korištenja društvenih mreža u poslovanju, ukazati na najčešće greške koje kompanije rade u komunikaciji na društvenim mrežama i rasvijetliti neke od najvećih mitova o društvenim mrežama.

Namjena

Namjena seminara je pokazati konkretne primjere i savjete za upotrebu društvenih mreža u povećanju prodaje, građenju svijesti o brendu i pružanju vrhunske korisničke podrške.

Način realizacije

PP prezentacija, pokazne vježbe

Raspored seminara

od 9:00 do 14:00 (pauza pola sata)

Iz programa seminara

  • Zašto su društvene mreže bitne?
  • Koja su generalna pravila korištenja društvenih mreža?
  • Kako komunicirati s korisnicima?
  • Kako koristiti pojedine društvene mreže?
  • Kako kreirati i upravljati Facebook oglasima?
  • Zašto je Twitter odličan kanal za brzu dvosmjernu komunikaciju?
  • Kako drugi koriste društvene mreže?

Vrijeme

srijeda, 15.5.2013. od 9:00 do 14:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

790,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.