Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Kontroling prodaje

Svrha seminara

Upoznat ćete najvažnije kontrolerske alate u mjerenju rezultata prodaje. Koristit će se konkretni primjeri iz prakse. Naučit ćete jednostavne, ali vrlo korisne metode koje se uspješno koriste u određivanju uvjeta prodaje, nabave, rokova i načina plaćanja. Upoznat ćete jezik upravljačkog i troškovnog računovodstva i koristiti ga pri upravljanju prodajnim aktivnostima. Naučit ćete prepoznati rentabilne proizvode, profitabilne odjele, dobre i loše marketinške odluke. Naučit ćete upravljati kupcima. Na treningu ćete upoznati i koliko je značajno upoznati poslovanje konkurenata i na temelju globalne slike tržišta reagirati što brže i kvalitetnije. 

Namjena

Namijenjen je svim kontrolorima, menadžerima, vlasnicima malih, srednjih i velikih poduzeća. Zbog svog holističkog pristupa razumijevanju procesa u poduzećima, kontroling ulazi u sve dijelove poduzeća, pa donosi kvalitetna znanja koja su neophodna kako top-menadžerima, tako i menadžerima proizvodnje, prodaje, logistike ili nabave. Sadržaj radionice posebno je interesantan računovođama, posebno onima zainteresiranima za područje menadžerskog računovodstva.

Način realizacije

Predavanje s interaktivnom ppt prezentacijom, diskusija, radionica – rješavanje zadataka u grupama, analiza prikazanih modela, prikazi iz kontrolerske prakse, prezentacija studije slučajeva (case studies.

Raspored seminara

Kava dobrodošlice

I.dio: 9:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min)

od 13:00 do 14:00 ručak

II.dio: 14:00 – 16:30 (pauza za kavu 15 min)

 

Iz programa seminara

  • Kontroling i upravljanje modernim organizacijama
  • Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case stady)
  • Kako koristiti BCG matricu u kontrolingu (simulacijski model)
  • Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case stady)
  • Model životnog vijeka proizvoda  (simulacijski model)
  • Kako uspješno kombinirati različite prodajne kanale (specifičnosti različitih prodajnih kanala, odabir pravog prodajnog kanala za određeni proizvod)
  • Kontrolerski aspekt prodajnih i marketinških aktivnosti,
  • Mjerenje marketinških efekata,
  • Određivanje načina tržišne komunikacije s obzirom na planiranu prodaju
  • Kako marketinške aktivnosti utječu na dobit
  • Analiza konkurencije, praćenje grane i rasta cjelokupnog tržišta i utjecaj tih podataka na vlastito poduzeće, planiranje pomoću analize konkurencije 
  • Zadaci kontrolinga u key accountu
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • Prosječan nakup - jedan od osnovnih kontrolerskih podataka
  • Poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • Zašto je važno dobro poznavati naše "stare" i "nove" kupce
  • Kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima
  • Kako procijeniti rentabilnost naših kupaca te rentabilnost prodaje
  • Različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
  • Uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
  • Analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
  • Kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca  

Vrijeme

četvrtak, 25.4.2012. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali, uvjerenje i parking. U cijenu nije uračunat PDV.