Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Kontroling: alati i metode

Predavač

Jasmina Očko

Svrha seminara

Upoznat ćete najvažnije kontrolerske alate u mjerenju rezultata prodaje. Koristiti će se konkretni primjeri iz prakse. Naučit ćete jednostavne, ali vrlo korisne metode koje se uspješno koriste u određivanju uvjeta prodaje, nabave, rokova i načina plaćanja. Naučit ćete prepoznati rentabilne proizvode, profitabilne odjele, dobre i loše marketinške odluke. Naučit ćete upravljati kupcima. 

Namjena

Seminar je namijenjen vlasnicima kako malih,srednjih i velikih poduzeća; kontrolerima; top menadžerima; menadžerima prodaje i marketinga; menadžerima logistike ili nabave; računovođama, posebno onima zainteresiranima za područje menadžerskog računovodstva.

Način realizacije

Predavanje s interaktivnom ppt prezentacijom, diskusija, radionica – rješavanje zadataka u grupama, analiza prikazanih modela, prikazi iz kontrolerske prakse, prezentacija studije slučajeva (case studies).

Iz programa seminara

  • Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case stady)
  • Kako koristiti BCG matricu u kontrolingu (simulacijski model)?
  • Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case stady)
  • Model životnog vijeka proizvoda  (simulacijski model)
  • Kontrolerski aspekt prodajnih i marketinških aktivnosti,
  • ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
  • Prosječan nakup - jedan od osnovnih kontrolerskih podataka
  • Poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • Kako procijeniti rentabilnost naših kupaca te rentabilnost prodaje?
  • Različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
  • Analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
  • Kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca?

Vrijeme

četvrtak, 17.10.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.