Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Konferencija: Event management u turizmu

Svrha seminara

Želite li ojačati prepoznatljivost svoje destinacije, povećati prihode i pokrenuti lokalno gospodarstvo – tada sigurno razmišljate o organiziranju kreativnih i prestižnih turističkih evenata.

Dugoročni i kratkoročni efekti kvalitetnih evenata dovoljan su razlog da svaka destinacija i turistička organizacija osmisli inovativna događanja primjerena svojem ambijentu i resursima. Uz poticanje potrošnje, produljivanje sezone i veći broj noćenja, kvalitetan event pruža turistima vrijedan sadržaj za dijeljenje na društvenim mrežama, što je jedan od najjačih marketinških alata današnjice.

Niz gradova, turističkih zajednica, hotelskih korporacija i event management organizacija prepoznalo je važnost ulaganja u razvoj evenata, pa hrvatski turizam zadnjih godina doista ima što za ponuditi lokalnim stanovnicima i turistima – Špancirfest, Dvorišta, Ledeni park na Zrinjevcu, C'est is the Best, adventi u raznim gradovima neki su od primjera odličnih praksi.

Ipak, Hrvatska kao turistička zemlja može (i mora) ponuditi još više od toga. Stoga je pravo vrijeme za učenje, promišljanje i formiranje novih turističkih događanja.

Vrijednost evenata za razvoj turizma i lokalnog gospodarstva

Zabavna, pametna i angažirajuća događanja obogaćuju ponudu turističke destinacije, stvaraju pozitivne dojmove turista i tako kreiraju priču o destinaciji koja je najbolji oblik marketinga.

Eventi su neizostavan i krucijalan faktor uspješnog brandiranja i promoviranja turističke destinacije.

Osim dugoročne isplativosti u smislu promocije destinacije, eventi imaju itrenutačan direktan pozitivan financijski učinak na lokalnu zajednicu.  Svaki dobar event osigurava povećanu potrošnju u ugostiteljskim objektima i potiče turiste na kupnju proizvoda i usluga kulturne i kreativne industrije, te lokalnih obrtnika i OPG-ova.

Event i sam po sebi može biti razlog dolaska turista, te su u tom smislu eventi važni i za hotelijere i ugostitelje, koji će za vrijeme popularnog eventa imati i više noćenja ibolju popunjenost kapaciteta.

Događanja su posebno atraktivna kao mogućnost produljenja turističke sezonetijekom cijele godine, oživljavanja povijesnih lokaliteta i destinacija koje nisu uz more, te u tom smislu nisu atraktivne kao ljetovališta.

Neograničene mogućnosti i ideje za kreiranje evenata – neiskorišten resurs Hrvatske

Stalan rast turizma na globalnoj razini (pa tako i kod nas) ukazuje na velik interes ljudi za novim doživljajima i iskustvima, a budući da različite grupe ljudi preferiraju različite načine zabave, turistička događanja su praktički neograničena u izborima tema, kreativnih mogućnosti i lokaliteta.

Eventi se mogu bazirati na sezonskim događanjima (kestenijade, bučijade, lokalne fešte, Advent), tematizirati prošlost i kulturu određenog kraja, okupiti najatraktivnije kulturne i kreativne industrije u vidu atraktivnog festivala (Špancirfest), ili adresirati specifične niše i interese – wellness eventi, događanja tipa Znanstvenog piknika, eventi bazirani na promociji hrane, pića, mode, lifestyle produkata ili visoke tehnologije. Svaka destinacija ili kompanija ima neku specifičnost koja se u suradnji s vrsnim event managementom može atraktivno prezentirati i kapitalizirati, uz višestruku kratkoročnu i dugoročnu korist, a na zadovoljstvo turista i lokalne zajednice.

Event-management i njegov kompleksan know-how

Važno je znati kako osmišljavanje i provođenje evenata nije jednostavno – to je multidisciplinaran posao koji objedinjuje kreativnost, ali i financijsku i organizacijsku pedantnost, niz tehničkih, umjetničkih, ugostiteljskih i marketinških aktivnosti. Stoga smo za ovu konferenciju okupili tim vrhunskih stručnjaka koji iza sebe imaju višegodišnje iskustvo kreiranja nagrađivanih i izuzetno posjećenih evenata koji će vam prezentirati know-how uspješnog event managementa.

Kako osmisliti, provesti i organizirati vrhunske i visokoprofitabilne događaje posjetitelji konferencije o event managementu imat će prilike saznati iz prve ruke – od najboljih hrvatskih event managera. Uz predavanja, konferencija je i prilika da upoznate i uspostavite dragocjene kontakte s ljudima koji vam mogu pomoći pri savjetovanju, osmišljavanju i provedbi evenata.

Namjena

Konferencija je namijenjen turističkim djelatnicima – turističkim zajednicama, turističkim agencijama, predstavnicima općina, gradova i županija, hotelskim korporacijama, ugostiteljskim djelatnicima, voditeljima kulturnih objekata, kreativnoj industriji i svima koji žele eventima pokrenuti gospodarski rast svoje zajednice ili organizacije.

Način realizacije

Konferencija će se održati kao set od 6 izlaganja vodećih ljudi iz industrije event managementa, uz case study pristup, te mogućnost razgovora i diskusije s predavačima.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 14:00 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Špancirfest je svima poznata i višestruko nagrađivana varaždinska manifestacija. Podnaslov Festival dobrih emocija doista lijepo opisuje jedinstven turistički događaj koji je jedan je od najvećih, najvažnijih i najzabavnijih manifestacija u Hrvatskoj, ali i regiji. Organizatori okupljaju vrsne glazbenike, kazališne umjetnike, ulične zabavljače, prezentiraju tradicionalne zanate i sve druge kreativce, a program je popraćen i raskošnom gastronomskom ponudom. Event se odvija u povijesnoj jezgri Varaždina krajem kolovoza svake godine i okuplja desetke tisuća ljudi željnih pametne zabave po mjeri čovjeka. Špancirfest uspješno brandira Varaždin kao grad otvorenosti, gostoprimstva, bogate tradicije i kulture, ali i grad koji spremno prihvaća nove glazbene i umjetničke trendove, uz dobre emocije i razigranu radost življenja. Voditeljica Turističke zajednice grada Varaždina Branka Tropp koja organizira Špancirfest na našoj će konferenciji prezentirati razvoj festivala kroz proteklih 17 godina, naznačiti obrise i buduće planove za festival s naglaskom na razvoj Špancirfesta kao platforme za razvoj kreativnih i kulturnih industrija, a zatim se osvrnuti i na dvije neizostavne komponente svakog događaja: financijsku održivost, te promociju na inozemnom tržištu. Uz snažan marketing prema inozemnim turistima Festival može i dalje rasti i kreirati dodatne poslovne mogućnosti za razvoj lokalnog gospodarstva.

Karlo Matić  je ugledni event manager, producent i PR-ovac iza kojeg stoji nevjerovano dugačak popis organiziranih događaja, među kojima su neki od najomiljenijih i najuspješnijih događanja, u rasponu od međunarodnog uličnog festivala C'est is the Best, koji već 19 godina uljepšava zagrebačke ulice i trgove, preko mnogobrojnih događaja i koncerata Zaklade Ana Rukavina, Znanstvenog piknika u organizaciji Udruge profesor Baltazar, TEDxMaksimir događaja, Ljetnog kina Gradec, koncerta 2Cellos u zagrebačkoj Areni i niza drugih važnih događanja. U vlastitoj režiji pripremio je i uspješno dovršio osam generacija polaznika svoje iskustvene radionice za event management. Što je sve potrebno da se organizira dobar gradski događaj, na što misliti, kako motivirati ljude, u čemu je tajna dobre medijske promocije te kako financirati projekte potporama i sponzorstvima, samo je mali dio znanja koje će Karlo Matić prenijeti iz svoje višegodišnje prakse event managera.

Goran Rihtarić iz ugledne agencije Ex Alto jedan je od najuglednijih stručnjaka za evente i animaciju u turizmu, zbog čega niz turističkih korporacija koristi usluge njegove agencije kako bi kvalitetu i prepoznatljivost svoje hotelske animacije stalno unaprjeđivale i držale ukorak s modernim trendovima i očekivanjima turista. Goran Rihtarić predstavit će zanimljivu temu razlika i korelacija turističke animacije i turističkih evenata, vrste evenata, te najvažnije elemente pri organiziranju različitih evenata, te predstaviti najnovije trendove u  segmentima event managementa i turističkih animacija. Tradicionalne vrijednosti hrvatskog turizma “sunce i more” samo su dio očekivanja modernog turista. U turističkoj animaciji i organizaciji evenata događaju se velike kvalitativne promjene koje svaka turistička destinacija mora uvažiti pri svojem strateškom planiranju budućeg razvoja. Kako oplemeniti ponudu svojeg hotela ili destinacije u smislu animacije i evenata, a imajući u vidu svjetske trendove, saznat ćete iz bogatog iskustva g. Rihtarića.

Jelena Filipaj iz kompanije Pro Team je ugledna event managerica, koja je osim što se profesionalno bavi event managementom, i stručnjak za upotrebu novih tehnologija u eventima, promociji i marketingu događanja. Hologrami, 3D animacije, proširena stvarnost (augmented reality), razne vrste interaktivnosti (podna interakcija, interaktivni stol i sl.), video projekcije na razne površine (projekcije na vodu ili paru, 3D mapping, holografska projekcija…), video produkcija usluge su koja Pro Team agencija može pružiti organizatorima evenata, a koje mogu iznimno puno doprinijeti oživljavanju eventa, povijesne destinacije, iskopina ili prezentacije željenog sadržaja. Kako koristiti moderne tehnologije, koje su opcije, izazovi i smjerovi razvoja upotrebe tehnologija u organiziranju evenata neke su od tema koje će Jelena Filipaj pokriti svojim izlaganjem na ovoj konferenciji.

Marina Bolanča, ugledna je PR-ovka i event managerica, s višegodišnjom uspješnom korporativnom karijerom, a sada i vlasnica probitačne mlade agencije za komunikacijski konzalting Abeceda komunikacije. Ona će nam iz svog dugogodišnjeg iskustva vođenja reklamnih i PR kampanja, čiji su eventi neizostavni dio, ukazati na pravne, formalne i organizacijske aspekte event managementa. Iako nevidljivi, upravo ovi aspekti važan su dio sigurnosti, legalnosti i usklađenosti eventa sa svim strukovnim zahtjevima i jamče da će event proći u najboljem redu.

Tea Sergon i Tea Meštrović iz agencije Dobra Vibra specijalizirale su se u event managementu, a posebno uživaju u organizaciji gastro festivala. U vrijeme kada oni nisu bili tako česti u gradu Zagrebu, donijele su jedan od sada najpoznatijih gastro festivala u gradu. Riječ je o festivalu slastica Slatki gušti koji već 4 godine u proljeće ispunjava Zrinjevac najpoznatijim zagrebačkim slastičarnicama. Uz ponudu slastica, cjelodnevni program ispunjen je kulinarskim radionicama na otvorenom, tematskim natjecanjima i večernjim glazbenim nastupima. Uz Slatke gušte, organizatorice ističu i svoj najnoviji festival Svijet na tanjuru koji je svoje mjesto pronašao na Europskom trgu. Radi se o festivalu svjetske kuhinje, ali i kulture koju su udruge, zajednice i veleposlanstva predstavile u našem gradu. Zašto su gastro festivali bitna komponenta  turističke ponude grada i zašto za uspješan event nisu dovoljni samo izlagači otkrit će nam dvije Tee.

Vedran Galić direktor je G.A.D. PRODUKCIJE i jedan od vodećih eksperata na području event managementa u Hrvatskoj. Od 2006. vodi G.A.D. PRODUKCIJU u svim fazama razvoja, upravljajući brojnim i raznolikim projektima i uslugama, kao i sudjelujući u formiranju dva tima specijalizirana na kulturni management (Kulturni makeover) i kulturni turizam (Kultur). Danas je G.A.D. PRODUKCIJA dinamična i inovativna full-service agencija koja uključuje izrazito široki spektar usluga što pokrivaju područja marketinga, projektnog upravljanja i strateškog planiranja, dizajna, kreativnog razvoja ideja, copywritinga te odnosa s javnosti. Upravo takav široki spektar omogućio je agenciji suradnju s vodećim subjektima korporativnog, javnog, kulturnog, političkog, kao i turističkog sektora, od Agrokora i Samsonitea do Zagrebačke filharmonije i Dubrovačkih ljetnih igara, sve do Turističke zajednice grada Zagreba i Ureda predsjednice RH. Posljednjih godina agencija se posebno usmjerava na turistički sektor i područje kreativnih industrija s više zapaženih projekata među kojima se posebno ističe kulturno-turistički projekt "Dvorišta" pokrenut 2014. u partnerstvu i koprodukciji s Katapult promocijom. Upravo ovaj višestruko nagrađivani kulturno-turistički projekt bit će u središtu prezentacije, u sklopu koje će nam Vedran iz prve ruke otkriti tajnu njegova strelovitog rasta i iznimnog uspjeha u javnosti, prikazati višeslojnost sadržaja i izrazitu kompleksnost upravljanja njegovom strukturom, govoriti o preprekama i izazovima postava i realizacije, važnosti PR strategije, kao i o benefitima privatno-javnog partnerstva. Ukazat će i na zamke koje stoje pred ovakvim projektima pri njihovu pokretanju i daljnjem razvoju, te odgovoriti na pitanje zašto je ovaj projekt već u prvoj godini u kojoj je pokrenut kao "pilot-projekt" zaslužio titulu "najzabavnijeg događanja u gradu" (Jutarnji list).

Petra Posilović predstavnica je nacionalne turističke organizacije zadužene za promidžbu hrvatskog turizma u zemlji i inozemstvu (Hrvatska turistička zajednica). Kroz  svoj radni vijek radila je na poslovima iz segmenta  event managementa, PR-a, raznih edukacija i marketinga. Pritom ističemo organizaciju nacionalnog turističkog kongresa Dani hrvatskog turizma - tradicionalni susret turističkih djelatnika s članovima Vlade RH na kojem se dodjeljuju turističke nagrade pojedincima, predstavnicima turističke industrije kao i najboljim odredištima,  projekt EDEN (Europske destinacije izvrsnosti koji se zasniva na nacionalnim izborima turističkih destinacija izvrsnosti za svaku zemlju sudionicu, čime se postiže cilj privlačenja pozornosti na vrijednosti, raznolikosti i zajednička obilježja europskih destinacija te promiče umrežavanje nagrađenih destinacija) kao i ostale aktivnosti unutar ureda vezane za organizaciju edukacije za sustav turističkih zajednica i slično. Ona će nam iz svog iskustva vođenja projekata koji se odnose na nacionalnu promidžbu zemlje dati presjek akcije nagrađivanja izvrsnosti i dostignuća u turizmu s novim sustavom nagrađivanja na primjeru projekta „Godišnje turističke nagrade“ koji je od ove godine dobio novi koncept s ciljem daljnjeg poticanja konkurentnosti, inovativnosti i svijesti o održivom razvoju te podizanju kvalitete usluga i proizvoda u turističkom sektoru, a sve s ciljem unapređenja ukupne ponude destinacija.

Vrijeme

petak, 20.11.2015. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.