Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv konferencije

Konferencija Employer branding

Predavač

Sanja Petek Mujačić, Đurđica Preočanin Korica, Maja Marković Mileusnić, Martina Roša, Jasmina Puškarić, Maja Crnjak, Daniel Ackermann, Petra Murgić, Blanka Lasić

Svrha konferencije

Zbog pomanjkanja radne snage, tvrtke se danas trude, više nego ikad prije, uvjeriti i privući ljude da rade upravo za njih: smanjivanjem tempa rada, pojačanom eksternom komunikacijom, strategijama vezanim uz dobrobit zaposlenika, uključivanjem različitih grupa ljudi (diversity and inclusion), ugodnim radnim prostorom i najvažnije – novim stilom vođenja.

Učinkovit employer branding zahtijeva blisku suradnju između timova za ljudske resurse, marketinga i vodstva. Svi su oni posvećeni istim strateškim ciljevima. To uključuje razumijevanje načina na koji strategija brendiranja poslodavca podržava cjelokupnu organizacijsku strategiju i implikacije strategije brenda poslodavca na ljudske resurse, marketing i vodstvo. Čak i ako ne radite u velikim organizacijama, razumijevanje kakve ljude s kojim vještinama i znanjima trebate danas i u budućnosti i kako ćete ih privući i zadržati, temeljna je pretpostavka uspješnog poslovanja.

Na konferenciji ćemo razraditi i prikazati faze i elemente employer branding strategije, te kako se employer branding uklapa u ostale HR i marketinške aktivnosti tvrtke, kao i cjelokupnu strategiju tvrtke.

Na World Cafe-u razgovarat ćemo o konkretnim izazovima iz vaše organizacije na temu employer brandinga, privlačenja zaposlenika, interne komunikacije i kulture, gdje ćete imati priliku učiti direktno od predavača i međusobno od polaznika.

Pokušat ćemo dati odgovore na pitanja: Što je to employer branding? Radi li se tu o korištenju marketinških taktika i alata prilikom zapošljavanja i privlačenja zaposlenika? Je li to izgradnja percepcije i imidža u očima potencijalnih i/ili trenutnih zaposlenika? Može li se employer brand  izmjeriti i testirati? Zašto je employer branding sve bitniji u kreiranju uspješnih organizacija? Kakvim organizacijama je potreban employer branding?

Namjena

Konferencija je namijenjena svima koji direktno ili indirektno vode ljude i zaduženi su za procese zapošljavanja, i/ili imaju velik izazov u privlačenju i zadržavanju zaposlenih i svjesni su da je za održivost kompanije potrebna promjena u načinu privlačenja i općenito vođenja ljudi. Posebno je korisna profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem sustava upravljanja ljudskim resursima, te svima koji su direktno ili indirektno odgovorni za privlačenje i zadržavanje ljudi u organizacijama (voditeljima ili direktorima tvrtki). Također će koristiti i marketinškim i komunikacijskim profesionalcima koji imaju zadatak raditi na employer brandingu interno u kompaniji i na eksternim kampanjama.

Način realizacije

World Cafe, panel, primjeri dobre prakse

Iz programa konferencije

9.00 – 9.45 Uvod u konferenciju Sanja Petek Mujačić, Đurđica Preočanin Korica

9.45 – 10.30 Hrvatsko tržište i poslodavci, pregled stanja employer brandinga u RH Maja Marković Mileusnić

pauza 15 minuta

10.30 – 12.00 World Cafe

12.00- 12.30 Zašto je razumijevanje poslovnih potreba jedan od najvažnijih preduvjeta uspješnog employer brandinga? - Martina Roša

  • Kakvi vam ljudi trebaju danas, a kakvi u budućnosti?
  • Metode i izvori procjene trenutnog stanja employer branda tvrtke.

ručak – sat vremena

13.30 - 14.00 Definiranje ciljnih grupa (persona) –  procjena stanja i analiza ciljnih grupa - Jasmina Puškarić

  • Kako kreirati „personu“, odnosno profiliranje zaposlenika i teškoće prilikom profiliranja

14.00-14.30 EVP - Employer Value Proposition - Maja Crnjak

  • Što čini EVP?
  • Što poslodavci nude, što bi trebali ponuditi?
  • Što zaposlenici žele?
  • Što kad tvrtka ne može ponuditi ono što zaposlenici žele?

pauza 15 minuta

14.45– 15.15 EB identitet - komunikacijska strategija i aktivnosti – Daniel Ackermann, Petra Murgić

15.15 – 15.45 Buy in ključnih dionika – Blanka Lasić

  • Interna i eksterna buy in komunikacija employer branding strategije i aktivnosti
  • Tko su ključni dionici i koji je njihov doprinos?

15.45 - 16.15 Wrap up - zaključak konferencije

Vrijeme

petak, 20.9.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.