Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Kako uz SEO optimizaciju povećati broj posjeta na web stranicama?

Svrha seminara

Sljedeći termin održavanja: 12.3.2015.

Google je objavio pravila SEO optimizacije po kojima možete oblikovati svoje webove i tako povećati broj organskih posjeta na svoj web sa Googla. Tražilica Google ravnopravno i neutralno gleda na sve rezultate koji konkuriraju za prva mjesta. Tko će točno biti prvi određuje svojim unutarnjim algoritmima. Biti prvi na tražilici za određene ključne riječi izuzetno je značajno. Prva mjesta trenutno dovode nove klijente i poslove ali samo onima koji znaju optimizirati svoje webove na način na koji to Google traži. Ponuda i potražnja sele na Internet, SEO optimizacija je način prilagodbe web stranica pravilima koje pred njih stavljaju tražilice. 

Namjena

Svima koji žele poboljšati svoju vidljivost na tražilici Google i time povećati broj posjeta na svojoj web stranici.

Način realizacije

PPT prezentacija, primjeri iz prakse.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • SEO kao dio internet marketing mixa - Optimizacija za tražilice (SEO) dio je internet marketing mixa. Cilj SEO optimizacije je povećanje vidljivosti rezultata našeg weba pred webovima konkurencije na SERP-u (Search engine ranking positions).  
  • SEO osnove - preporučene metode optimizacije - Predstavljamo Vam pravila za SEO optimizaciju kompanije Google. Upoznat ćete najvažnija pravila za SEO optimizaciju, saznati kako trebate oblikovati svoje webove za povećanu SERP vidljivost.
  • Off site SEO - značaj, metode, alati - Što je to "internet demokracija" i kako ona utječe na Vaše pozicije na tražilici. Zašto je jedan web bolji od drugog? U ovom dijelu seminara saznat ćete što se pored samih postupaka na stranici treba napraviti "oko nje", kako i sa kojim stranicama je umrežiti za maksimalni učinak.
  • Istraživanje ključnih riječi - podjela, ciljevi, konverzije, alati - Izbor pravih ključnih riječi za koje se želimo optimizirati često predstavlja razliku između uspjeha i neuspjeha na tražilicama. Većina odabire i optimizira se za krive ključne riječi. U ovom dijelu seminara govorimo kako izbjeći najčešće greške prilikom izbora ključnih riječi, kako ih podijeliti, zauzimati, mjeriti i zadržavati.
  • Pisanje za SEO - značaj, 7 pravila, automatizacija, vrste sadržaja - Jednom kada posjetitelj dođe na Vaše stranice, trebate ga znati i zadržati. Predstavit ćemo Vam osnove pisanja za SEO, naučit ćemo Vas da poštujete 7 pravila dobrog teksta, vidjeti ćete na koji način će uskoro većina sadržaja na Internetu biti automatizirana, saznat ćete kako se snaći u toj gužvi i što trebate napraviti da najbolje iskoristite ovu priliku.
  • 9 stvari koje odmah možete promijeniti na svojim web stranicama - Zajedno ćemo analizirati Vaš web site i pronaći 9 najvažnijih stvari koje odmah trebate promijeniti. Dobiti ćete detaljne upute zašto i kako napraviti izmjene za povećanje vidljivosti na Google.hr
  • SEO i optimizacija za za konverzije - Ukoliko na svojim web stranicama imate dovoljno posjeta ali ne ostvarujete konverzije u vidu prodaje, poziva ili mail upita ovom dijelu seminara govorimo kako kroz SEO i osnove CCD (conversion centered designa) poboljšati upravo taj dio Vašeg internet poslovanja. 

Vrijeme

četvrtak, 23.1.2014. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.