Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Kako izgraditi vrhunsku kvalitetu usluge

Predavač

Matej Sakoman

Svrha seminara

Današnje tržište je sve zahtjevnije i svaka tvrtka mora razmišljati o izvrsnosti kako bi opstala na kompetitivnom tržištu i izgradila poziciju lidera i klijentovog partnera. Uspjeh vašeg biznisa ovisi o sposobnosti vašeg tima da isporuči vrhunsku uslugu i oduševi klijenta – svaki put!

Mnoge organizacije, nažalost, zbog nedostatka znanja prepuštaju svoj uspjeh pukom slučaju ili sreći – ne razumijevajući razloge uspjeha (kad se dogodi) niti neuspjeha – kad pogodi tvrtku.

Na ovom seminaru saznat ćete sve potrebno za postavljanje temelja vrhunske usluge kao glavnog zadatka svih timova svoje kompanije.

Svaki je biznis inicijalno kreiran zbog određene potrebe tržišta – kupac je centar, ishodište i cilj postojanja svakog posla, stoga je važno podsjećati se kako je vrhunska usluga i zadovoljstvo klijenta vaš glavni zadatak.

Graditi kulturu vrhunske usluge znači graditi poslovanje na ispravnim temeljima osluškujući sve što klijenti kažu kao zlata vrijedne informacije. Kultura vrhunske usluge gradi se polako i postepeno na svim razinama kao temeljna vrijednost „kompanije“, vrijednost koja se uistinu živi. Vrhunska usluga budućnost je svih djelatnosti i svake „niše“ koje uključuje rad s ljudima u bilo kakvom obliku.  Usluga uključuje osobnu uslugu i individualni pristup klijentu po visokim standardima kvalitete u svim oblicima komunikacije koji uvijek komunicira dodanu vrijednost i WIFY(what is in it for you) bilo usmeno, pismeno ili telefonski.

Vrhunska usluga gradi se kroz sustavno educiranje zaposlenika, upravljanje kvalitetom usluge te mjerenjem kvalitete usluge i praćenjem novih tehnologija i trendova.

Nemojte dozvoliti da vaša usluga bude loša, ili na lošem glasu, prosječna ili "tek toliko". Jedina garancija uspjeha vašeg posla je u velikom zadovoljstvu klijenta – želimo da iskustvo klijenta uvijek bude:

WOOW! Uspjeli su me oduševiti – njima je stvarno stalo! Ovo je usluga koja predviđa sve moje potrebe i moguće izazove. Svakome ću ih preporučiti!

Temelj takvog iskustva klijenta je uvijek rezultat dobro vođene tvrtke – stoga na ovom seminaru naučite sve potrebne korake i prenesite svoje znanje na svoje djelatnike. Uspjeh neće samo povećati vaše prihode, učiniti klijente zadovoljnima, nego i motivirati zaposlenike i učiniti vašu tvrtku ugodnim i poticajnim mjestom za rad.

Znanje koje ćete steći na seminaru primjenjivo je i konkretno, te vas osposobljava da odmah započnete potrebne promjene kako bi vaša organizacija bila na glasu među klijentima kao ona čija je usluga vrhunska – jer preporuka zadovoljnog klijenta je najbolja reklama.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji žele osigurati uspjeh i opstanak svoje kompanije na tržištu. Ako ste poduzetnik, direktor, voditelj ljudskih resursa, član uprave, šef odjela ili osoba zadužena za korisničku službu, ovo je idealna edukacija za vas.

Način realizacije

Seminar se sastoji od prezentacijskog dijela, vježbi, praktičnog i individualnog rada.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Uspješni timovi = uspješna kompanija

  • Kako sustavno educirati svoje ljude za pružanje vrhunske usluge?
  • Kako ugraditi kvalitetu u svakodnevnu praksu rada?
  • Kako poboljšati kvalitetu komunikacije među odjelima?

II. Sustavna skrb o klijentu

  • Sakupljanje povratnih informacija od klijenata
  • Know-how: personalizirana usluga i individualni pristup klijentu
  • Jasno komuniciranje tzv. WIFY (what is in it for you) principa putem svih kanala (usmeno, pismeno, digitalno)
  • Korištenje mogućnosti novih tehnologija u svrhu poboljšanja iskustva, sakupljanja informacija i impresioniranja klijenta

III. Elementi izgradnje ugleda i kvalitete

  • Sustavna izgradnja branda i imagea kompanije koji komuniciraju poruku vrhunske kvalitete
  • Skrb oko detalja – urednost, finese, dizajn u službi korisničkog iskustva
  • Razvijen sustav praćenja rezultata kako bi se održao visok nivo isporuke usluge
  • Isticanje dodatne vrijednosti i posebnosti vašeg proizvoda /usluge
  • Učinkovitost poslovnih procesa – upravljanje, praćenje, vrednovanje

Vrijeme

utorak, 15.12.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.