Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Kako iskoristiti grupnu kupnju za promociju vlastitog proizvoda i povećanje prodaje

Predavač

Hrvoje Bujas

Svrha seminara

Fenomen grupne kupnje, kao jedan od modela internet marketinga, pokrenut je 2007. godine u SAD-u. Pokrenuo ga je servis Groupon.com prodavši više od 15 milijuna artikala u samo dvije godine. Model je munjevito osvojio potrošače i proširio se po svijetu ne zaobilazeći ni Hrvatsku. Danas gotovo da i ne postoji zemlja koja nema neki model "daily deal sitea", tj. web stranice s posebnim akcijskim ponudama i ograničenim vremenom kupovine. Zahvaljujući grupnoj kupnji mnoge su tvrtke razvile svoje poslovanje i proširile ga izvan granica svoje zemlje. Koncept grupne kupnje zapravo je vrlo jednostavan: uslugu grupne kupnje pruža internet servis koji posreduje između prodavača i kupaca, on s prodavačima dogovara koji će proizvodi i usluge biti u ponudi, ...koliki će se popust dogovoriti ovisi o količini / efektu prodaje koji se očekuje, kao i o modalitetu kampanje koja se dobiva.

Najveća prednost takvog načina promocije i prodaje proizvoda jest u tome što tu nije riječ o klasičnoj promociji koju plaćate i nadate se da će biti efekta. Naplata se obavlja tek nakon što ponuda postane valjana, tj. kad se skupi dovoljan broj kupaca. Posrednici od svake prodane ponude uzimaju određeni postotak, a u slučaju da dovoljan broj kupaca ne rezervira ponudu prodavač posredniku ne duguje ništa. Prodajom svojih proizvoda i usluga preko portala za grupnu kupnju povećat ćete svoju prodaju, pridobiti nove kupce i zadržati stare, uz to ćete imati i online i televizijsku promociju, ali da biste u tome uspjeli morate imati jasnu strategiju. Naš će vam seminar pomoći da je razradite kako biste u konačnici zaradili. 

Na seminaru ćete saznati sve što niste znali u grupnoj kupnji.

Naučit ćete kako iskoristiti grupnu kupnju za povećanje prodaje, kako dovesti nove kupce, kako zadržati stare kupce, kako se promovirati.

Upoznat ćete razloge zbog kojih biste se trebali uključiti na portale koji nude grupnu kupnju i saznati zašto će vam se to isplatiti.

Namjena

Seminar je namijenjen poduzetnicima (vlasnicima malih i srednjih tvrtki, obrtnicima...) koji imaju određeni proizvod ili uslugu koju žele brzo i efikasno plasirati na tržište, poduzetnicima koji to tek planiraju, direktorima i voditeljima marketinga, brend menadžerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova...

Način realizacije

Predavanje s PP prezentacijom, analiza kampanje tvrtki iz kojih su sudionici seminara (ako imaju kampanju). Primjeri uspješnih, kao i manje uspješnih kampanja te prijedlozi i sugestije vezani uz svaki pojedinačni primjer/poslovanje.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Što je grupna kupnja?

  • Gdje je nastala, kada i zašto?
  • Kako funkcionira grupna kupnja?
  • Koliko danas u Hrvatskoj ima portala za grupnu kupnju i koje su razlike među njima?

Donošenje odluke o uključivanju na neki od portala grupne kupnje

  • Pet razloga zašto biste svoju uslugu ili proizvod plasirali preko grupne kupnje i sličnih platformi.
  • Kako odabrati portal, na što obratiti pozornost, čega se čuvati?

Kako grupnom kupnjom povećati prodajne rezultate

  • Kako odrediti svoju jasnu strategiju?
  • Kako odrediti popuste?
  • Koji proizvod/uslugu ne treba promovirati putem grupne kupnje?
  • Za koje vrste djelatnosti grupna kupnja je odlična platforma za promociju i prodaju?

Portali grupne kupnje vašu ponudu slažu od starta (copywriting) te je promoviraju online:

  • Na vlastitom portalu (vodeći portali znaju se dodatno pozicionirati i kroz SEO na vodeća mjesta u Google tražilici)
  • Kroz newsletter bazu
  • Na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram)
  • Kroz Google Ads-e
  • Dodatna promocija kroz tzv. off line kanale:
  • promocija vaše ponude na televiziji
  • na radiju
  • u tiskanim medijima

Vrijeme

utorak, 12.4.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.