Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Izrada marketing plana

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen: 16

Koja je prava razlika između organizacija koje napreduju i onih koje dožive krah? To svakako nije tek puka sreća. Naime, za opstanak, razvoj i dugovječnost potrebno je mnogo više od naklonosti sreće. Stvarni temelji uspjeha su u pronalaženju odgovora na ključno pitanje: kako privući i zadržati kupce, te biti operativno djelotvoran? Osnovna teza polazi od premise da je prodaja srce, marketinga, mozak organizacije! Marketing je proces stvaranja i posredovanja u razmjeni vrijednosti organizacija s kupcima.

Radionica sadrži 4 tematska područja: integrirana marketinška komunikacija i stvaranje vrijednosti; svrha, načini i načela izrade marketing plana; privlačnost industrije (eksterna analiza); lanac vrijednosti (interna analiza).

Svrha seminara je upoznati poduzetnike i poduzetne menadžere sa konceptom integrirane marketinške funkcije u novoj ekonomiji; načelima praktične izrade pobjedničkog marketinškog plana; suvremenim marketinškim strategijama i taktikama, stvaranjem dodanih vrijednosti u unutarnjem lancu.

Namjena

Seminar je namijenjen menadžerima marketinga, product, brand i category menadžerima, direktorima marketinga i prodaje, glavnim menadžerima manjih i srednje velikih tvrtki, malim i mikro poduzetnicima, stručnjacima u ministarstvima, agencijama i javnim poduzećima.

Način realizacije

PPT, case study, analiza primjera i vježbe na temelju najboljih praksi (best practices); praktični rad - izrada marketinškog plana.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Pojam i značenje marketinga u novoj ekonomiji
  • Osnove izrade kvalitetnog marketinškog plana
  • Koja su načela i glavni sastavni elementi “pobjedničkog” plana?
  • Kako se formira i koristi marketinški budžet?
  • Kako se mjere marketinška ulaganja (metrika)?
  • Projektiranje, programiranje i planiranje svih aktivnosti kroz marketinški plan (cjelovita sinergija marketinga i prodaje)
  • Razlike između potrošačkog (Consumer) i trgovačkog (Trade) marketinga
  • ATL i BTL aktivnosti?
  • Pozicioniranje: odabir “bojnog polja” na kojemu ćemo biti najjači i dominantni
  • Funkcionalni i emocionalni atributi marke (brenda)
  • Brend quadrant analiza
  • Konstantna fokusiranost na inovacije kao imperativ u marketinški orijentiranom poslovanju?
  • Važnost stvaranja robne marke (branding), inovacije i načela uspješnog odabira ciljnog segmenta (pozicioniranje na tržištu)
  • Kada u pronalaženje novih kupaca i izlazak na nova tržišta?
  • Zašto nas mora zanimati konkurencija? Kako do podataka?

Vrijeme

četvrtak, 15.1.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.