Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Izrada marketing plana

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen.

Na tržištu danas postoji komunikacijski šum. Kupci su bombardirani raznim porukama, što online, što offline. Teško se istaknuti. Odjednom vam konkurencija više nisu samo firme koje nude isto što i vi, već svi oni koji bore za istu publiku.

Jedini način da pobijedite na tržnoj utakmici jest – strukturirani pristup. Temelj istog dobar je marketinški plan, koji se naslanja na vaš poslovni plan.

Potpuno su nova pravila igre koje su nametnuli kupci, a koje morate poštivati. Kupac je u fokusu (customer-centric) i zahtjeva da mu pristupite s porukom u pravo vrijeme i putem kanala koji njemu odgovara. S druge strane imate interne izazove i ciljeve.

Svrha ovog seminara jest kreirati marketinški plan koji će biti vezivno tkivo vaših poslovnih ciljeva i zahtjeva tržišta.

Namjena

Svaka uprava i komercijalni odjel (marketing i prodaja) danas su svjesni da bez strukturiranog pristupa tržištu rezultat izostaje. Imate li novi proizvod – treba vam plan. Na tržištu ste već 25 godina, ali zaostajete u „digitalnom svijetu“ – treba vam plan. Marketinški plan danas je potreban svakoj organizaciji. Bez istog samo plutate u moru zvanom tržište.

Način realizacije

Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za drugi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.

Iz programa seminara

  • Ciljevi
  • Definiranje poslovnih modela
  • Marketinški funnel
  • Marketinški kanali
  • SWOT Analiza
  • Analiza konkurencije
  • Definiranje persona
  • Content marketing plan
  • Budžetiranje
  • Kalendar aktivnosti
  • Mjerenje uspješnosti

Vrijeme

četvrtak, 23.1.2020. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.