Arhiva seminara
Naziv seminaraIstraživanje tržišta putem interneta
Svrha seminara
Kako saznati što se prodaje? Kako saznati koja je najbolja cijena za naš proizvod? Kako pronaći ciljanu skupinu? Kako saznati tko nam je u tome konkurencija? I kako to sve napraviti s vrlo malo ulaganja? Upravo na ta pitanja će odgovoriti ovaj seminar. U Hrvatskoj, ali i u Svijetu je ogroman broj korisnih alata koji omogućuju da se vrlo lagano i relativno jeftino dođe do odgovora na pitanja koja muče svaki ozbiljni marketing odjel.
Namjena
Seminar je prvenstveno namijenjen onima koji misle da će Internet igrati značajnu ulogu njihovom poslovanju, ali nisu sigurni gdje i kako početi.
Seminar je skrojen tako da potpuni početnici mogu nakon seminara krenuti u pravu avanturu. Ako dođe koji napredni korisnik, saznati će brdo tips n’ tricks koji će pomoći u poslovanju svake tvrtke - od limara iz susjedstva do međunarodne korporacije.
Način realizacije
PPT prezentacija koja služi kao kostur izlaganja i memento nakon njega.
Većina seminara je osmišljena kao praktična vježba kojom će se sve demonstrirati u realnom vremenu i online.
Raspored seminara
I dio od 09:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 15 min.)
Iz programa seminara
-
Kratki uvod u temu
-
Odakle krenuti s istraživanjem i koliko su koji podaci koje dobijemo točni i upotrebljivi
-
Koje su prednosti odnosno nedostaci pojedinog modela istraživanja i kako to uzeti u obzir prilikom donošenja odluka o marketinškom proračunu
-
Gdje početi, kako nastaviti i što testirati kako bi rezultati bili optimalni. Nije svejedno fokusirate li se na najveći prihod, dobit ili tržišni udio i stoga je važno odabrati optimalni splet kanala oglašavanja.
Vrijeme
srijeda, 14.11.2012. od 9,00 do 16,30
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu je uključen ručak, napici, pisani materijali i uvjerenje. U cijenu nije uključen PDV.