Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Internet marketing u turizmu

Predavač

Hrvoje Galić

Svrha seminara

Oglašavanje turističkih usluga postavlja jako puno upitnika pred iznajmljivače privatnih smještaja, voditelje hotela, vlasnike kuće za odmor u nadolazećoj turističkoj sezoni. Iako postoje velike razlike u broju smještajnih jedinica i samim time i drugačije strategije oglašavanje, cilj je svima isti, doći do što većeg broja gostiju u godini, za što manji budžet.
Želite goste iz Italije, Njemačke, Austrije, Slovenije... ? Odgovor na prethodno pitanje bi trebali pronaći pomoću sljedećih alata Google Trends, Consumer Barometer, Keyword planner. Želite se sami oglašavati, no internet marketing je skup za oglašavanje turističkih usluga i potrebna vam je internet stranica, jeste li sigurni da vam treba?
Kroz seminar ćete saznati više o besplatnim alatima poput Google my Business, Facebook, Newsletteru i Google Analyticsu i njihovim mogućnostima kako bi što bolje iskoristili potencijal i mogućnosti besplatnih alata.
Želite ipak uložiti budžet u online oglašavanje, no ne znate kada i koliko? Da li se oglašavati kroz Google AdWords, ili postaviti vaše smještajne objekte na Booking.com, Airbnb, web stranicu lokalne turističke zajednice?
Znanje i korištenje online marketinških strategija i alata naučenih kroz seminar će vam pomoći da odlučite na koji način vam internet marketing može pomoći u navedenom, i kako biti ispred konkurencije.

Namjena

Seminar je namijenjen iznajmljivačima privatnih smještaja, voditeljima hotela, vlasnicima kuća i apartmana, kampovima, putničkim i turističkim agencijama, svima koji rade u turizmu.

Način realizacije

Predavanje s PPT prezentacijom.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Alati za istraživanje tržišta - Google Trends, Consumer Barometer?
  • Kako doći do željenih gostiju?
  • Kako, koliko i gdje pretražuju vaši potencijalni gosti, njihove navike?
  • Kako biti prisutan na internetu ako nemate internet stranice?
  • Imate internet stranicu za turističke usluge, o čemu trebate brinuti?
  • Google AdWords za internet marketing ili ipak Facebook?
  • SEO, konkurencija, utrošak vremena, pozicije na tražilici za ključne riječi - možete li biti prvi na tražilici?
  • Posredničko oglašavanje prednosti i nedostaci
  • Booking.com, Airbnb, ostale web stranice s ponudom smještajnih objekata
  • Mjerenje rezultata i uspješnosti kroz Google Analytics
  • Što možemo mjeriti na internetskoj stranici čija je svrha iznajmljivanje smještaja?
  • Kako doći do više rezervacija?
  • Planiranje budžeta, analiziranje rezultata - gdje usmjeriti budžet za sljedeću godinu?
  • Studija slučaja

Vrijeme

petak, 16.12.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV