Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Internet marketing u turizmu

Svrha seminara

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv i snažan rast prodaje. Bez obzira nudite li smještaj, destinaciju ili doživljaj, globalno ili ciljano samo u nekoj državi, gradu ili regiji. Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Google-u, najvećoj Svjetskoj tražilici, FB je sustav kojeg koristi preko milijardu ljudi. Vaša je odluka želite li koristiti te sustave za unaprjeđenje svog poslovanja. Naše je da Vas obučimo kako to napraviti najbolje ako želite ostvariti korist za svoje poslovanje  Da bi znali izvući najveću korist od Internetskog oglašavanja, potrebno je dobro razumijeti mogućnosti svih sustava. Na ovom seminaru ćete naučiti pokrenuti internetske kampanje i postaviti parametre kampanje tako da već s vrlo malo ulaganja postignete mjerljive povrate. Ako već koristite Google AdWords ili Facebook oglašavanje, jeste li sigurni da ne može kampanja biti bolja?

Ovaj seminar će Vam pomoći da dosegnete potencijalnog kupca kada traži Vaš proizvod ili uslugu uz najmanje moguće troškove i onda kad se već oglašavate Google AdWords ili Facebook oglašavanjem.

Namjena

Nemate li na raspolaganju beskonačan proračun za oglašavanje onda je ovo seminar za Vas. Naučit ćete kako efikasno ulažiti u Google AdWords i Facebook, kako postići veću prodaju i s malim ulaganjima postići dobre povrate. Naučit ćete 'čitati' što Vaši kupci žele i gdje to pronaći.

Način realizacije

PPT prezentacija, pokretanje jedne Google AdWords i Facebook oglasne kampanje uz izravan pristup internetu i alatima koji mogu značajno pomoći u optimizaciji ulaganja.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Neki trikovi o Google tražilici koje niste znali
  • Postavljanje i pokretanje Google AdWords kampanje
  • Što je to Adgrupa, oglas i ključna riječi.
  • Kako napisati dobar oglas i kako odabrati dobru ključnu riječ
  • Što je retargeting, ad scheduling, delivery methods
  • Kako postići da se oglasi prikazuju samo ženama starosti 18-34 god. koje koriste računalo na španjolskom jeziku i koje subotom od 10:00- 12:00 ujutro čitaju članak o receptima za kolače na coolinarika.hr dok pristupaju internetu s aerodorma LaPlata,BuenosAires,Argentina
  • Kako Vam AdWords kampanja može pomoći da se 'popnete' u organskim rezultatima
  • Koje podatke treba čitati svaki dan, koje jednom tjedno, a koje je dovoljno i jednom mjesečno
  • Koji sve AdWords izvještaji postoje i kako iz njih 'pročitati' želje i  potencijale tržišta
  • Zašto je Facebook oglašavanje bitno i kako ga uklopiti u Vaš marketing mix
  • Koje su odlike Facebook korisnika i u čemu ja Facebook nenadmašan za rezultate u turizmu – sve na stvarnim primjerima

Vrijeme

Četvrtak, 04.04.2013. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Park, Ulica Hatzeov perivoj 3, Split

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV