Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Internet marketing - seo, sem, verilne i gerila marketing, newsletteri, mjerenje uspješnosti oglašavanja..

Svrha seminara

Najbrže rastuća grana gospdarstva u svijetu je IT, a u tom sektoru predvodnik je internet marketing.
Internet marketingom plaćate oglašavanje po učinku (samo za ostvarene rezultate), a možete ciljati 'svoju' skupinu potrošača vrlo usko. Primjerice, možete oglašavati svoje kozmetičke proizvode samo ženama od 52-55 godina koje mjesečno zarađuju 10.000kn ili više, koje čitaju gloriju.hr i/ili she.hr , koje se koriste portugalskim jezikom, koje pristupaju internetu subotom od 8-10:00h ujutro. I to rade u Zagrebu, iz Maksimirske ulice kućni brojevi 102 – 124 – samo parna strana. Moguće je postići i puno toga bez financijskih ulaganja ili uz vrlo skromna sredstva.
Kako bi naučili Internet marketing trikove i dobili niz zanimljivih informacija nakon kojih na Internet nećete gledati isto kao do sada, onda su Vam ovi seminari stepenice koje ne smijete preskočiti.
 

Namjena

Ukoliko Vaše poslovanje ovisi o tome koliko ste uspješno svoju uslugu ili proizvod predstavili na tržištu, dobro će Vam doći sve što se obrađuje na ovim seminarima. Cijelo predavanje radi se isključivo na stvarnim primjerima u stvarnom vremenu na internetu.

Način realizacije

PPT prezentacija, pokretanje jedne internet marketing kampanje, izravan pristup internet alatima koji mogu znčajno pomoći.

Raspored seminara

kava dobrodošlice
I dio od 09:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 15 min.)

Iz programa seminara

  • Što je SEO (search engine optimization) i kako pisati sadržaj na webu da bi se postiglo bolji SEO – copywriter
  • Što je SEM (search engine marketing) - oglašavanje koje se plaća prema učinku i kako ga efikasno samostalno koristiti.
  • Što je SMM i kako se oglašavati bez financijskih ulaganja
  • Osnovni pojmovi, prednosti i nedostaci pojedinog kanala u internet marketing mixu: tražilice, e-mail - newsletter marketing, društvene mreže, viralne i gerila marketing tehnike na internetu, oglašavanje banerima
  • Kako kreirati svoje kampanje na tražilicama ili društvenim mrežama
  • Koji se podaci mogu mjeriti na web stranici, koji se rezultati uz kakva ulaganja mogu očekivati
     

Vrijeme

četvrtak, 9.2.2012. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hypo centar, Slavonska avenija 6, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali, uvjerenje i parking. U cijenu nije uračunat PDV.