Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Internet marketing

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen: 16

Jedan od najbrže rastućih sektora gospodarstva u svijetu je IT. Dijelom i zbog spektakularnog rasta internet marketinga, kojeg je predvodnik Google.

Ključna prednost internet marketinga, u odnosu na tradicionalni, njegova je daleko niža cijena, te precizno ciljanje željenih skupina i lako mjerljiv povrat na investiciju (svakodnevno se mogu pratiti statistike o posjetiteljima na web stranici).

Internet marketingom plaćate oglašavanje po učinku (samo za ostvarene klikove), a možete ciljati 'svoju' skupinu potrošača vrlo precizno.

Možete oglašavati svoje kozmetičke proizvode samo trudnicama dobne skupine od 25 do 34 godine, koje trenutno čitaju gloriju.hr ili people.com, koje se koriste portugalskim jezikom, pristupaju internetu subotom od 8 do 10:00h ujutro. I to rade u Londonu, metro stanica Piccadilly. Moguće je postići i puno toga bez financijskih ulaganja ili uz vrlo skromna novčana ulaganja.

Naučit ćete o internet marketingu niz zanimljivih stvari i dobit ćete informacije nakon kojih na internet nećete gledati isto kao do sada.

Ovaj seminar mnogima je svojevrsno otkriće svijeta kojeg su poznavali, ali ne i razumjeli.

SEM (Search Engine Marketing) je oblik internet marketinga koji nastoji promicati web stranice povećanjem vidljivosti na tražilicama, SERP (Search Engine Result Pages) – plaćeni oglasi, kontekstualno oglašavanje s banner oglasima na određenim web stranicama, e-mail marketing, mobilno oglašavanje i druge vrste – oglašavanje koje se plaća po učinku.

SEO  (Search Engine Optimization) – poboljšanje vidljivosti web tražilice, web stranica u tražilicama putem prirodnih, organskih ili algoritamskih rezultata.

Na seminaru Internet marketing naučit ćete razviti strategiju nastupa na internetu, te odabrati najbolji, najisplativiji i najefikasniji model koji odgovara vašem poslovanju.

Namjena

Seminar je namijenjen voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama, vlasnicima malih i srednjih tvrtki, te svima koji žele uspješno predstaviti svoju uslugu ili tvrtku na tržištu.

Način realizacije

PP prezentacija, izrada jednog internet marketing plana po izboru polaznika, izravan pristup izvrsnim Google alatima koji mogu značajno pomoći u efikasnom alociranju ulaganja. Cijelo predavanje radi se isključivo na stvarnim primjerima u stvarnom vremenu uz upotrebu interneta.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Kako napraviti dobru web stranicu?

  • Koja su zakonska ograničenja?
  • Što je dobra stranica, te kako saznati koje smo greške napravili?
  • Što predstavlja pojam SEO i kako tehnički ispravno napraviti stranicu?
  • Osnove SEO tehnika i kako popraviti neplaćenu poziciju u tražilici?
  • Što znači oglašavanje u tražilici za poslovanje?

Kako iskoristiti odlične, a besplatne Google alate u poslovanju?

  • Što je i kako iskoristiti Google Correlate?
  • Što nam govori Global market finder?
  • Kako iskoristiti potencijale Google Trends alata?
  • Gdje se nalaze odlični ‘skriveni’ alati Google suggest, Keyword planner i Display planner?

Kako iskoristiti portale i društvene mreže za promociju poslovanja?

  • Što i kako za vas može napraviti Facebook?
  • Tko se nalazi na Facebooku i što se tamo radi?
  • Kako se oglašavati na Facebooku?
  • Kako napraviti YouTube oglas?
  • Kako iskoristiti LinkedIn u poslovanju?

Gdje idemo i kako se pripremiti?

  • Trendovi za sljedećih tri do pet godina
  • Što napraviti u tvrtki da poslovanje prilagodimo budućnosti?
  • Kako reagiraju mladi koji uskoro postaju kupci?

BONUS: Kako iz Google Analyticsa saznati tko su zainteresirani kupci?

Vrijeme

četvrtak, 29.1.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.