Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google Analytics - mjerenje posjećenosti stranica

Predavač

Ivo Novak, Marin Zenić

Svrha seminara

Prijava na Google AdWords i Google Analytics za 2.300,00 kn + PDV

Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.

Google Analytics je najkorišteniji alat za analizu internetskih stranica, internetskih trgovina i mobilnih aplikacija u svijetu. Besplatan je, jednostavan za korištenje, a informacije koje pruža su izrazito vrijedne za svako poduzeće. Kod optimizacije i poboljšanja svake internetske stranice sudjeluje više osoba, a svakoj od njih Google Analytics pruža mogućnost dobivanja zasebnih izvješća i analiza. Analize se mogu kreirati za: 

1.    Analize za vlasnike biznisa, direktore, upravne odbore u kojima nalazimo odgovore na pitanja: Koje su marketinške kampanje (online i offline) najučinkovitije? Tko su vaši kupci? Koji posjetitelji postaju klijenti/kupci? Gdje se nalaze nova tržišta i nove prilike?

2.    Analize za marketinške stručnjake: Odakle dolaze posjetitelji i što rade na web stranici? Optimizacija kanala i ulaganja u iste. Kako pomoću web stranice od posjetitelja “napraviti” kupce / klijente? Koje ključne riječi donose najbolje rezultate i vode do konverzija? Koje su online i offline kampanje najučinkovitije?

3.    Analize za web developere: Optimizacija postojećih stranica. GA - preduvjet za kvalitetan redizajn. Kretanje i putevi od posjetitelja do ispunjenja ciljeva. Tehnološki trendovi. Koji operativni sustav koriste posjetitelji? Koji internet preglednik koriste? Veličina ekrana i optimizacija za iste. Na kojim se web stranicama najviše zadržavaju? S kojih stranica posjetitelji napuštaju našu stranicu?

4.    Analize za content managere: Koji sadržaj korisnici konzumiraju? Utjecaj sadržaja na konverzije.

Uz izradu i interpretaciju analiza i izvješća, na seminaru će se pregledati postojeći Google Analytics računi i polaznici će (u praktičnom dijelu) naučiti: terminologiju, temelje analize internetskih stranica, definiranje ciljeva internetskih stranica (prodaja, prijava na newsletter, preuzeta brošura, …), konkretnu izradu i primjenu Google Analytics izvješća.

Namjena

Seminar je namijenjen vlasnicima biznisa, direktorima, voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.

Način realizacije

Power Point prezentacija koja se naslanja na realne primjere iz prakse i iskustva predavača. Polaznicima će biti prikazana izrada i definiranje Google Analytics izvješća.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Postavljanje ciljeva web sjedišta

  • SMART ciljevi
  • Makro i mikro konverzije
  • Primjeri makro i mikro konverzija

II. Razvoj i pregled Google Analyticsa

  • Povijest, razvoj
  • Kakve odgovore nam daje Google Analytics?
  • Implementacija samog sustava

III. Glavne metrike i terminologija

  • Što je session, new users, bounce rate, page views, conversion rate itd.

IV. Vrste izvještaja u Google Analyticsu

  • Audience (Publika)
  • Acquisition (Kako publika dolazi do web sjedišta)
  • Behaviour (Ponašanje)
  • Conversions (Konverzije)

V. Praćenje uspješnosti kampanja

  • Što je UTM tagiranje
  • Tagiranje linkova za različite vrste kampanja (facebook, twitter, email marketing, PR…)

VI. Standardni izvještaji

  • Prolazak kroz najbitnije izvještaje na stvarnim primjerima iz Google Analytics računa
  • Segmentacija i sekundarne dimenzije
  • Tips and tricks kako ubrzati rad unutar Google Analyticsa i povećati produktivnost
  • Kratice na tipkovnici (keyboard shortcuts)

VII. Administracijsko sučelje

  • Prolazak kroz opcije za podešavanje Google Analyticsa
  • Najbolje prakse za podešavanje Google Analytics računa

VIII. Izrada i primjena custom izvještaja

  • Analize za vlasnike biznisa, direktore, upravne odbore
  • Analize za marketinške stručnjake
  • Analize za web developere (ux, design, frontend developere, backend developere)

IX. Napredni Analytics

  • Chrome extenzije
  • Google Analytics Sheet Addon
  • Google Tag Manager

Prijava na Google AdWords i Google Analytics za 2.300,00 kn + PDV

Vrijeme

petak, 9.9.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Cijena 1390,00 je za jedan dana. Ako se prijavite na Google AdWords i Google Analytics cijena je 2.300,00 + PDV. Za sve sudionike seminara osigurana je hrana, piće, radni materijali i uvjerenje.