Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google Analytics

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen

Google Analytics je najkorišteniji alat za analizu internetskih stranica, internetskih trgovina i mobilnih aplikacija u svijetu. Besplatan je, jednostavan za korištenje, a informacije koje pruža su izrazito vrijedne za svako poduzeće. Kod optimizacije i poboljšanja svake internetske stranice sudjeluje više osoba, a svakoj od njih Google Analytics pruža mogućnost dobivanja zasebnih izvješća i analiza. Analize se mogu kreirati za: 

1.    Analize za vlasnike biznisa, direktore, upravne odbore u kojima nalazimo odgovore na pitanja: Koje su marketinške kampanje (online i offline) najučinkovitije? Tko su vaši kupci? Koji posjetitelji postaju klijenti/kupci? Gdje se nalaze nova tržišta i nove prilike?

2.    Analize za marketinške stručnjake: Odakle dolaze posjetitelji i što rade na web stranici? Optimizacija kanala i ulaganja u iste. Kako pomoću web stranice od posjetitelja “napraviti” kupce / klijente? Koje ključne riječi donose najbolje rezultate i vode do konverzija? Koje su online i offline kampanje najučinkovitije?

3.    Analize za web developere: Optimizacija postojećih stranica. GA - preduvjet za kvalitetan redizajn. Kretanje i putevi od posjetitelja do ispunjenja ciljeva. Tehnološki trendovi. Koji operativni sustav koriste posjetitelji? Koji internet preglednik koriste? Veličina ekrana i optimizacija za iste. Na kojim se web stranicama najviše zadržavaju? Sa kojih stranica posjetitelji napuštaju našu stranicu?

4.    Analize za content managere: Koji sadržaj korisnici konzumiraju? Utjecaj sadržaja na konverzije.

Uz izradu i interpretaciju analiza i izvješća, na seminaru će se pregledati postojeći Google Analytics računi i polaznici će (u praktičnom dijelu) naučiti: terminologiju, temelje analize internetskih stranica, definiranje ciljeva internetskih stranica (prodaja, prijava na newsletter, preuzeta brošura, …), konkretnu izradu i primjenu Google Analytics izvješća.

Namjena

Seminar je namijenjen vlasnicima biznisa, direktorima, voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.

Način realizacije

Power Point prezentacija koja se naslanja na realne primjere iz prakse i iskustva predavača. Polaznicima će biti prikazana izrada i definiranje Google Analytics izvješća.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Razvoj i pregled Google Analyticsa

  • Povijest, razvoj
  • Osnovni pregled samog sustava

Temelji analize internetske stranice

  • Na koji način trebamo gledati stranicu
  • Kako poboljšati internetsku stranicu

Stvarna analiza internetskih stranica kroz Google Analytics

  • Realni primjeri iz prakse
  • Tips&Tricks

Terminologija

  • Audience (Publika)
  • Acquisition (Kupnja)
  • Behavior (Ponašanje)
  • Conversions (Konverzije)

Definiranje ciljeva

  • Conversion rate (Stopa konverzije)
  • Kako razlikovati kvalitetne od nekvalitetnih posjeta internetskoj stranici

Izrada i primjena izvješća

  • Analize za vlasnike biznisa, direktore, upravne odbore…
  • Analize za marketinške stručnjake
  • Analize za web developere (ux, design, front and developere, back and developere)

Vrijeme

četvrtak, 16.4.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.