Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google AdWords napredni

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen: 16

Da bi znali izvući najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je dobro razumjeti mogućnosti AdWords sustava. Uz nekoliko desetaka izmjena i dopuna u AdWords sustavu samo u jednoj godini, teško je pratiti sve mogućnosti i biti u korak sa sustavom.

Naučit ćete neke napredne tehnike optimizacije AdWords kampanje, naučit ćete koristiti sustav naprednog upravljanja kampanjama (AdWords Editor), export rezultata kampanje u tablični kalkulator za daljnju obradu podataka, pokazat će se funkcije automatiziranog upravljanja kampanjama (npr. kako 'gađati' oglasom određenu poziciju), pokazat će se neke funkcije naprednog izvješćivanja kao i pokretanje Eksperimenata za simultano testiranje optimalnih parametara.

Ovaj seminar je namijenjen osobama koje već koriste AdWords sustav i imaju mjesečno nekoliko tisuća klikova. Potrebno je predznanje iz osnovnih elemenata AdWords kampanje kako bi mogli pratiti seminar.

Namjena

Svi koji se oglašavaju u AdWords sustavu susreću se s istim problemom – teško je držati korak s dopunama AdWords sustava. Na ovom seminaru naučit ćete jako puno tips'n tricks kako upravljati računom i postići s istim proračunom puno efikasnije povratne rezultate. Idealni polaznik ima AdWords i Analytics račun povezan kako bi mogao pratiti sve elemente koji će biti obrađeni na seminaru.

Način realizacije

Malo PPT prezentacije, online Workshop optimiziranja aktivne kampanje, rad na stvarnim kampanjama uz izravan pristup internetu i alatima koji mogu značajno pomoći u optimizaciji. Poželjno je imati svoj laptop na prezentaciji, ali nije uvjet.

Raspored seminara

I dio od 09:15 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:15 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Neki trikovi o Google AdWordsu za koje (možda) niste znali
  • Optimizacija kampanje / adgrupe / oglasa / ključnih riječi (siliranje, peel 'n stick, A/B testing metode)
  • 'Čitanje' tržišta
  • Remarketing, ad scheduling, delivery methods, conversion rate
  • Kako raditi masovne izmjene u računu (bulk edit) i kako najbolje koristiti AdWords Editor?
  • Knjižnica odličnih izvještaja
  • Automation

Vrijeme

utorak, 17.6.2014. od 9:15 do 16:15

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.