Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google AdWords, Gmail i YouTube - oglašavanje

Svrha seminara

Naučite kako uz već poznate AdWords oglase koristiti i nove oblike Googleovog oglašavanja - Youtube video reklame i oglase unutar Googleovog Gmaila. Ovi inovativni I učinkoviti oblici oglašavanja su relativno novi – stoga je idealno vrijeme da uz njih povećate prodaju svojih proizvoda dobro kreiranim oglasima.

Gledanje videa na Youtube-u, korištenje Google tražilice i upotreba Gmaila su među prvih pet najčešćih načina korištenja Interneta – gotovo da ne postoji osoba koja ne koristi barem jednu (a najčešće sve tri) Googleove usluge. U prijevodu – kupce možete učinkovito dosegnuti putem sve tri platforme. Uz to, Google prati ponašanja i interese svojih korisnika na Internetu, na temelju čega precizno plasira Vaše reklame upravo ciljanom korisniku - onome koji pokazuje interes za vaš proizvod ili spada u vašu ciljanu nišu.

Google AdWords je Googleov program za online oglašavanje koji vam omogućuje prikazivanje oglasa korisnicima dok pretražuju ključne riječi, ili dok pregledavaju web stranice s temama koje su povezane s vašom tvrtkom.

U sklopu ovog dijela seminara obradit će se teme: kako odabrati tip kampanje ovisno o vašim ciljevima, kako kreirati učinkovit oglas na kojega će korisnici kliknuti, kako istražiti i odabrati ključne riječi, kako optimizirati odredišnu stranicu za bolje konverzije.

YouTube je svima poznat servis za postavljanje, gledanje i dijeljenje videa.
Zanimljivo je kako je Youtube osim servisa za gledanje videa ujedno i tražilica – kada želimo neku informaciju, odmah nakon Google pretraživača otići ćemo na Youtube i potražiti video iz kojeg ćemo saznati više o temi koja nas zanima. Stoga je i Youtube idealna platforma za ciljano oglašavanje. Sigurno ste zamijetili kako popularni video materijali na početku nude korisniku da pregleda neki oglas.

I Vaš oglas može biti plasiran na taj način. YouTube u Hrvatskoj ima doseg do 61% populacije, te predstavlja idealan medij za promociju vaših usluga i proizvoda putem video sadržaja. Na raspolaganju su vam 3 osnovna formata oglašavanja: TrueView in-stream oglasi, TrueView in-search oglasi i TrueView in-display oglasi. Oglasi se naplaćuju samo ukoliko korisnik pregleda 30 sekundi oglasa (ili cijeli oglas do kraja). Dakle, prvih par sekundi oglasa se prikazuje posve besplatno – a čak i u tako kratkom vremenu možete prenijeti osnovnu informaciju o svom proizvodu. TrueView oglasi su  iznimno snažan način oglašavanja vaše kompanije- svakako ih iskoristite za rast prodaje svojih proizvoda!

Gmail oglasi pojavljuju se unutar Gmail računa vašeg kupca.  Prvi vrhu kartice Promocije vaš će kupac vidjeti sažet oglas, a ukoliko  ga tema zanima i klikne na njega – otvorit će mu se više oglas s više informacija. Prošireni oglas prenijet će onu informaciju koju vi želite - možete postaviti linkove na svoju stranicu, gumbe sa pozivom na akciju (npr. Kupi, nazovi, saznaj više...) , opis proizvoda i sl. Kao i u drugim vrstama Googleovih oglasa, Google prati interese i teme korisnikovih mailova, pa oglas plasira isključivo osobi koja je vaš potencijalni kupac.

Mjerenje učinkovitosti oglasa Uz ciljanje oglasa za točno određeni profil kupca, mjerenje učinkovitosti oglašavanja sigurno je najvažniji aspekt uspješne kampanje. Google Analytics je moćan alat koji vam omogućava da pratite učinkovitost svojih oglasa i svoje stranice i precizno izračunate povrat investicije (ROI). Ulaganje u učenje o Google analitici sigurno je jedno od najkorisnijih poslovnih znanja koje može svakoga dana unaprjeđivati vaše poslovanje jer uz par klikova mišem možete doznati sve o ponašanju svoga kupca i učinkovitosti svojih oglasa, tj. njihovoj konverziji – pretvorbi  iz teksta koji kupac čita u konkretnu akciju kupnje.

Kako bi ovaj seminar bio što korisniji za vas prezentirat ćemo uspješne kampanje iz domaće i strane oglašivačke prakse, analizirati razloge njihove uspješnosti, te vas naučiti kako jasno i učinkovito napisati tzv. brief digitalne kampanje – odnosno kako jednostavno i jasno postaviti temelje svoje digitalne kampanje na Googleovim oglašivačkim platformama.

Namjena

Seminar je namijenjen voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama, vlasnicima malih i srednjih tvrtki, te svima koji žele uspješno oglašavati i bolje prodavati svoje robe i usluge putem Google oglašavanja.

Način realizacije

Power Point prezentacija, primjeri iz prakse, diskusija.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Uvod

  • Google i online oglašavanje
  • Ključne statistike i trendovi u digitalnom marketingu
  • Izrada briefa za digitalnu kampanju

Mogućnosti i formati oglašavanja

  • Google pretraživačka mreža
  • Google prikazivačka mreža
  • Oglašavanje na YouTubeu
  • Oglašavanje na Gmailu
  • Savjeti za izradu uspješnih oglasa
  • Primjeri kampanja iz prakse

Google AdWords

  • Definiranje ciljeva i budžeta kampanje
  • Odabir odgovarajućeg tipa kampanje
  • Kreiranje liste ključnih riječi
  • Kreiranje tekstualnih i slikovnih oglasa
  • Postavljanje praćenja konverzija
  • Prilagodba odredišne stranice

YouTube oglašavanje

  • Formati oglasa na YouTubeu
  • Povezivanje AdWords i YouTube računa
  • Kreiranje video kampanje
  • Praćenje učinkovitosti kampanje

Gmail oglašavanje

  • Pregled mogućnosti oglašavanja
  • Mogućnosti ciljanja oglasa
  • Praćenje rezultata oglasa

Analiza učinkovitosti

  • Google Analytics – prilagodba i automatizacija izvješća

Ostali Googleovi proizvodi za vašu tvrtku

  • Google Consumer Barometer – saznajte kako vaši kupci donose odluku o kupovini
  • Google Trends – istražite trendove u pretraživanju
  • Google MyBusiness – prikažite svoju tvrtku na Google kartama, pretraživanju ili na usluzi G+

Zaključak i diskusija

  • Korisni linkovi i dodatni sadržaji
  • Pitanja sudionika

 

U četvrtak, 12.11.2015. održat će se seminar: Oglašavanje i komunikacija na društvenim mrežama. Iskoristite priliku i prijavite se na oba seminara za 2.300,00 + PDV.

Vrijeme

petak, 13.11.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.