Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google AdWords

Svrha seminara

 

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv i snažan rast prodaje.  Bez obzira nudite li uslugu ili proizvod i bez obzira prodaje li se lokalno, globalno ili ciljano samo u nekoj regiji. Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Google-u, najvećoj Svjetskoj tražilici. Da bi znali izvući najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je dobro razumijeti mogućnosti sustava. Na ovom seminaru ćete naučiti pokrenuti kampanju i postaviti parametre kampanje tako da već s vrlo malo ulaganja postignete mjerljive povrate.  Ako već koristite Google AdWords, jeste li sigurni da ne može kampanja biti bolja? Ovaj seminar će Vam pomoći da dosegnete potencijalnog kupca kada traži Vaš proizvod ili uslugu uz najmanje moguće troškove, čak ako se već oglašavate Google AdWordsom.

Namjena

Nemate li na raspolaganju beskonačan proračun za oglašavanje onda je ovo seminar za Vas. Naučit ćete kako da efikasno ulažete u Google AdWords, kako da već i s malim ulaganjima postignete dobre povrate. Naučit ćete 'čitati' što Vaši kupci žele i gdje to pronaći.

Način realizacije

PPT prezentacija, pokretanje jedne Google AdWords kampanje, izravan pristup internetu i alatima koji mogu značajno pomoći u optimizaciji.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak u restoranu hotela
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 15 min.)

Iz programa seminara

  • Neki trikovi o Google tražilici koje niste znali
  • Postavljanje i pokretanje Google AdWords kampanje
  • Što je to Adgrupa, oglas i ključna riječi.
  • Kako napisati dobar oglas i kako odabrati dobru ključnu riječ
  • Što je retargeting, ad scheduling, delivery methods
  • Kako postići da se oglasi prikazuju samo ženama starosti 18-34 god. koje koriste računalo na španjolskom jeziku i koje subotom od 10:00- 12:00 ujutro čitaju članak o receptima za kolače na coolinarika.hr dok pristupaju internetu s aerodorma LaPlata,BuenosAires,Argentina
  • Kako nam AdWords kampanja može pomoći da se 'popnemo' u organskim rezultatima
  • Koje podatke treba čitati svaki dan, koje jednom tjedno, a koje je dovoljno i jednom mjesečno
  • Koji sve AdWords izvještaji postoje i kako iz njih 'pročitati' želje i  potencijale tržišta

Vrijeme

četvrtak, 24.1.2013. od 9,00 do 16,30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali i uvjerenje. U cijenu nije uračunat PDV.