Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google AdWords

Svrha seminara

Sljedeći termin održavanja: 25.3.2015.

Internetski marketing u 80% slučaja znači ulaganje u SEM (Search Engine Marketing). SEM ili oglašavanje u tražilicama znači u oko 80% slučajeva korištenje Google tražilice. Stoga se na seminaru obrađuje oglašavanje u Google AdWords sustavu. Nakon ovog seminara moći ćete oglašavati u tražilici svoje usluge i proizvode, te razumjeti kako uz ulaganja postići optimalne rezultate. U drugom dijelu seminara pokazat će se kako optimizirati svoju kampanju tj. kako da se s vremenom postižu bolji rezultati uz manje ulaganja. Drugi dio seminara preporučujemo svima koji imaju već neka iskustva s Google AdWords oglašavanjem, jer rezultati koje možete postići su izvanredni.

Namjena

Nemate li na raspolaganju beskonačni proračun za oglašavanje onda je ovo seminar za vas. Polaznici će se upoznati kako da točno fokusiraju svoje napore na internetu svojoj ciljnoj populaciji.

Način realizacije

PPT prezentacija, pokretanje Google AdWords kampanje, izravan pristup internet alatima koji mogu značajno pomoći u optimizaciji.

Raspored seminara

Kava dobrodošlice

I.dio: 9:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min)

od 13:00 do 14:00 ručak

II.dio: 14:00 – 16:30 (pauza za kavu 15 min)

 

Iz programa seminara

  • Postavljanje i pokretanje Google AdWords kampanje
  • Kreiranje Adgrupa, oglasa i odabir optimalnih ključnih riječi
  • Geotagetiranje, demografsko ciljanje, ciljanje po zanimanju ili navikama internet korisnika
  • Početni koraci optimizacije kampanje
  • Čitanje izvještaja i interpretacija povratnih rezultata.

Vrijeme

četvrtak i petak, 5. i 6.4.2012. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton,Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali, uvjerenje i parking. U cijenu nije uračunat PDV.