Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Emocije u poslu i asertivnost

Svrha seminara

Emocije nas pokreću ili ograničavaju u ostvarivanju poslovnih ciljeva i uspjeha. Jeste li se u svakodnevnim poslovnim situacijama poželjeli bar jednom osjećati drugačije, jer ste znali da na taj način možete ostvariti cilj, ali niste znali kako? Emocije nas čine ljudskim bićima i samim time su dio naše svakodnevnice, pa tako i u poslovnom okruženju. Uspješni ljudi upravljaju svojim emocijama, te reagiraju na primjerene načine koji podržavaju njihov uspjeh, pri tome su asertivni. Svrha ovog seminara je osvijestiti povezanost emocija i efikasnosti u poslovnom okruženju i naučiti polaznike kako brzo, lako i jednostavno upravljati svojim emocijama, podići osobnu efikasnost i asertivnost.

Namjena

Svima koji u svom radu komuniciraju sa drugim ljudima, kao i onima koji žele biti uspješniji u poslovnom životu.

Način realizacije

Predavanje, vježbe, radionica

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Što je asertivnost?
  • Asertivnost kao prirodno pravo svake osobe
  • Tko nam je uzeo asertivnost
  • Povratak asertivnost, povratak sebi
  • Jednostavni načini za postati i ostati asertivan
  • Što su emocije?
  • 5 osnovnih emocija
  • Tipovi ljudi s o obzirom na iskazivanje emocija i kako ih postavljanjem jednog pitanja prepoznati
  • Što se događa kada nama ovladaju negativne emocije?
  • Utjecaj emocija na poslovnu efikasnost
  • Samokontrola i kako je imati u svakoj situaciji
  • Tehnika UM SPIN RELAX- uspostavite kontrolu nad sobom u tri minute

Vrijeme

četvrtak, 23.1.2014. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen.