Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

E mail newsletter, Zakon o telekomunikacijama i MailChimp

Svrha seminara

Sljedeći termin održavanja seminara: 28.5.2015.

Broj sudionika ograničen: 20 

Email marketing jedan je od kanala direktnog marketinga koji omogućuje neposrednu komunikaciju s krajnjim kupcem/korisnikom i to pomoću tehnika kao što je email newsletter. Ovaj seminar dat će vam odgovore na osnovna pitanja iz email marketinga – što je email marketing, kako funkcionira email newsletter, zašto i kada ga slati, prednosti email marketinga, koju statistiku pratiti, zaštita osobnih podataka.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom i koji se planiraju početi baviti time (voditelj/direktori marketinga, vlasnici obrta, tvrtki, poduzetnici).

Način realizacije

PPT prezentacija, vježbe te izrada jednog email newslettera na stvarnom primjeru i njegovo slanje na listu primatelja.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Zakon o telekomunikacijama

  • Što predstavlja neželjene elektroničke komunikacije SPAM?
  • Različit pristup u odnosu na fizičke i pravne osobe (privola za primanje promidžbenih poruka sredstvima elektroničke komunikacije)
  • Na koji način se može odvijati prodaja i promidžba putem elektroničkih komunikacija, a da ne predstavlja spam (uz praktične primjere)?
  • Što pretplatnici mogu napraviti u slučaju primitka neželjene elektroničke komunikacije (osobito neželjene elektroničke pošte)?

Što je email marketing?

  • Pozicija i važnost newslettera u promociji tvrtke
  • Zašto slati email newsletter?
  • Kako funkcionira email newsletter?
  • Prednosti email marketinga

Elementi dobrog newslettera

  • Naslov
  • Personalizacija, ime pošiljatelja
  • Sadržaj, slike
  • Call-to-Action (linkovi)
  • Social media linkovi
  • Odjava s mailing liste
  • Responsive dizajn
  • Primjeri dobrih i loših newslettera

Mailing liste/baze

  • Stvaranje vlastite mailing liste (baze) i stvaranje svog medija (kako privući prijavljivanje na newsletter na web stranici, kupovina mailing lista, nagradne igre,…)
  • Segmentacija mailing liste
  • Ažuriranje mailing liste

Statistika

  • Razlika između gotovih email marketing alata i custom rješenja
  • Ključni pokazatelji: Open Rate i Click Rate
  • Povezivaje sa Google Analytics računom
  • Primjeri iz prakse

Pripremanje i slanje poruke

  • Pripremanje poruke
  • Kakav sadržaj
  • Struktura i template poruke
  • Kako napraviti dobar subject  e-maila?
  • Testiranje sadržaja poruke i subjecta
  • Timing – vrijeme slanja email newslettera
  • Responsive dizajn – prestiž ili potreba?
  • 25 savjeta za dobar email marketing

Drugi dan

Izrada email newslettera (praktični dio)

  • Stvaranje nove liste
  • Sign-Up obrasci – oblici i postavljanje
  • Import mailing liste iz Excela
  • Kreiranje autorespondera prilikom prijave na newsletter
  • Kreiranje newslettera sa svim potrebnim elementima
  • Segmentacija mailing liste
  • Testiranje newslettera
  • Slanje newslettera
  • Praćenje statistike

Vrijeme

četvrtak, 20.3.2014. i petak, 21.3.2014. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.