Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

E-mail marketing

Svrha seminara

Na ovom seminaru naučit ćemo kako kreirati e mail kampanju, koje su zakonske regulative vezane za ovaj oblik poslovanja, što je spam, a što nije, pokazati će se tehnike i modeli kako ne završiti u blokadi, kako svoj e-mail marketing koristiti za maksimiziranje ROI (return on investment), koji su sve servisi za slanje velikog broja e mailova, kada je najbolje slati e mailove, što napisati u subject, kako testirati  poruku, kako je označiti (tagirati) kako bi imali najbolji odaziv, kako saznati tko je email pročitao, a tko obrisao, tko je proslijedio poruku dalje, tko nikad nije pročitao našu poruku...

Odaziv na e-mail kampanju vrlo lako se može izmjeriti Google Analytics sustavom, ali potrebno je za to ispuniti neke preduvjete - glavni faktori mjerenja pokazati će se na seminaru.

Testiranje e-mail kampanji će se obraditi Paretto principom na servisu za slanje poruka Mailchimp.com.

Razmjena iskustava o suradnji sa hrvatskim providerima...

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji se bave e mail marketingom i koji se planiraju početi baviti time.

Način realizacije

PPT prezentacija, izrada zajedničke e-mail kampanje, označavanje e-maila tagovima, testiranje i mjerenje povratnih podataka i prilagodba i promjena za slijedeći ciklus slanja poruka.

Raspored seminara


I dio  od 09:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 15 min.)

Iz programa seminara

  • Kratka povijest e-mail marketinga
  • Koji Zakonske odredbe postoje i kako ih poštivati
  • Kada počinje e-mail marketing i na što obratiti pažnju
  • Koji 5 elemenata razlikuju poslovno pismo od Spam-a
  • Kako tagirati (označiti) svoije e-mail poruke da bi mogli mjeriti povratne podatke
  • Kako na temelju povratnih podataka napisati bolje slijedeći e-mail
  • Koji alati služe za slanje i mjerenje uspješnosti e-mail marketinga
  • Provideri
  • Osnove korištenja Google Analytics sustava za mjerenje uspješnosti i optimizaciju Newsletter kampanje

Vrijeme

četvrtak, 21. lipnja 2012., od 9:00 do 16.30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali i uvjerenje. U cijenu nije uračunat PDV.