Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Društvene mreže u poslovanju

Svrha seminara

Sljedeći termin održavanja seminara: 29.4.2015.

Broj sudionika ograničen: 20

Ulogu i značaj društvenih mreža više nitko ne može zanemariti. Društvene mreže predstavljaju nova pravila komunikacije i potrebno im se prilagoditi. Pravilnim korištenjem društvenih mreža mogu se postići izvrsni prodajni rezultati i izgraditi zajednica vjernih potrošača. Gledajući brojku od 1.700.000 korisnika Facebooka u Hrvatskoj ili preko 1.100.000.000 u svijetu, vidimo ogromni potencijal koje društvene mreže pružaju svakoj kompaniji kako bi došla do novih kupaca. Omogućavajući dvosmjernu komunikaciju, društvene mreže postavljaju nova pravila komunikacije između kompanija i kupaca, te se mnoge kompanije u svemu tome izgube. Predavanje će pokazati praktične primjere korištenja društvenih mreža u poslovanju, ukazati na najčešće greške koje kompanije rade u komunikaciji na društvenim mrežama i rasvijetliti neke od najvećih mitova o društvenim mrežama.

Namjena

Namjena seminara je pokazati konkretne primjere i savjete za upotrebu društvenih mreža u povećanju prodaje, građenju svijesti o brendu i pružanju vrhunske korisničke podrške.

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija alata.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Zašto su društvene mreže bitne?
  • Koja su generalna pravila korištenja društvenih mreža?
  • Kako komunicirati s korisnicima?
  • Kako koristiti pojedine društvene mreže?
  • Facebook, LinkedIn, Twitter, Google +
  • Kako kreirati i upravljati Facebook oglasima?
  • Zbog čega koristimo LinkedIn?
  • Zašto je Twitter odličan kanal za brzu dvosmjernu komunikaciju?
  • Zbog čega je bitan Google+?
  • Kako drugi koriste društvene mreže?

Vrijeme

četvrtak, 2.10.2014. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
u cijenu nije uračunat PDV.