Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Digitalni marketing u turizmu

Predavač

Miroslav Varga, Ilija Brajković

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.

Internetsko oglašavanje omogućuje najtočnije i najbrže mjerenje povratnih podataka od svih oglasnih kanala. Stoga se uz digitalni marketing često postiže snažan rast prodaje, bez obzira nudite li uslugu ili proizvod i bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano samo u nekim državama ili gradovima.

Google Ads je sustav oglašavanja koji se odvija na Google-u i u Google partnerskoj mreži. Google je najveća svjetska tražilica, a drugi najveći broj pretraga događa se na YouTube video servisu, koji je isto u vlasništvu Googlea. Google i partneri s kojima radi dosežu do preko 80% internetske populacije. Samo Google ima 8 proizvoda koje redovito koristi preko milijardu korisnika. Da bi znali izvući najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja sustava. Pogotovo to vrijedi za oglašivače u turizmu koji imaju ogromnu konkurenciju s vrlo izdašnim proračunima.

Na seminaru Digitalni marketing u turizmu pokazat će se nekoliko alata važnih u pripremi kampanje za oglašavanje i prepoznavanje trendova u turizmu s naglaskom na specifične oblike turizma koji su najbrže rastući segment turizma (eno-gastro-etno, hike-bike-walk, culture i sl.). Naučit ćete kako se pripremiti za specifične niše kako bi postigli što boje povrate ulaganja već za sljedeću sezonu. Ako već koristite Google Ads oglašavanje, ili vam to netko radi, dobit ćete informaciju koja 3 izvještaja su dovoljan indikator kvalitete kampanji i ulaganja.

Facebook, uz Google, drži najviše budžeta za oglašavanje na internetu. Dok se Google oglašavanje najviše koristi kada se želimo oglašavati korisnicima koji konkretno traže ono što nudimo, društvene mreže nam pomažu u procesu same prodaje turističkih aranžmana. S obzirom da Facebook aktivno koristi preko 2 milijarde korisnika, vidimo veliki potencijal za neposrednu dvosmjernu komunikaciju s njima. Kupovinom Instagrama Facebook je zapravo kupio drugu najveću globalnu društvenu mrežu, a integracijom oglašivačkih alata je stvorio oglašivački kanal koji ciljano dolazi do publike.  

Ako nemate na raspolaganju proračun za oglašavanje kao booking.com koji je u grupaciji koja ulaže u oglašavanje preko 5,3 mlrd U$ godišnje onda je ovo seminar za vas. Naučit ćete kako se pripremiti za efikasno ulaganje u Google Ads sustav tako da već i malim ulaganjem postignete dobre povrate. Naučit ćete 'čitati' što Vaši kupci žele i gdje to pronaći. S druge strane, naučit ćete postaviti očekivanja i strategiju za komunikaciju na društvenim mrežama, kao i kako koristiti alate za oglašavanje ciljanoj publici. Pokazat ćemo vam kako koristiti retargeting, odnosno prikazati oglase posjetiteljima vaše web stranice (a to je ono što Booking stalno radi).

Pogledajte kako nam je bilo na prošlom seminaru: 

Namjena

Seminar je namijenjen iznajmljivačima privatnih smještaja, voditeljima hotela, vlasnicima kuća i apartmana, kampovima, putničkim i turističkim agencijama, svima koji rade u turizmu.

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija dostupnih alata kod web stranica i prema ponudi sudionika. Ne trebate nositi svoj laptop! Sve ćemo raditi interaktivno i na vašim primjerima.

Iz programa seminara

  • Neki trikovi u Google tražilici koje niste znali
  • Koji su alati dostupni za besplatnu provjeru moje web stranice?
  • Kako istražiti trendove i želje turista na tržištima po izboru sudionika. Alternativno će se pokazati kako analizirati potencijalnog turista iz Austrije ili Njemačke?
  • Ako imate Google Ads kampanju naučit ćete koje podatke vam sustav može dati da lakše razumijete tržište
  • Želite li naći gdje se krije potencijal za rast i razvoj?
  • Zašto Facebook i Instagram nisu Google?
  • Što možemo očekivati od Facebooka (možemo li sa 5EUR dnevno oglašavati svima koji žive u Njemačkoj i nuditi im ljetovanje kod nas?)
  • Koja je fora s tim Instagramom, svi pričaju o njemu?
  • Kako raditi Facebook oglašavanje, puno konkretnije i bolje od običnog klikanja na Boost post (i zašto Boost post nije u većini slučajeva najbolje rješenje)
  • Koji format oglasa na Instagramu se pokazuje kao najbolji?

Vrijeme

petak, 13.12.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel International, Miramarska cesta 24, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.