Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

CRM i analiza kupaca

Predavač

Matija Nakić, Ivan Leskovar

Svrha seminara

Korištenje CRM sustava ogleda se kroz niz poboljšanja u svakodnevnom operativnom poslovanju. Odnosi s klijentima zahtijevaju odgovarajuću primjenu procesa kojima tvrtka uspostavlja kontrolu, odnosno upravlja tim odnosima. Nastojanja tvrtke da poveća svoju konkurentsku sposobnost i ojača tržišnu poziciju temelji se na razumijevanju ponašanja kupaca i utjecanja na njih kroz dvosmjernu komunikaciju, a sve s ciljem privlačenja novih i/ili zadržavanja postojećih klijenata, povećanja njihove lojalnosti i povećanja profitabilnosti poduzeća.

Temelj takvog odnosa je formiranje jedinstvene centralizirane baze potencijalnih i postojećih kupaca koje će omogućiti da sve informacije i znanje budu uskladišteni, pristupačni i otvoreni za analizu menadžmentu i zaposlenicima i da se tako upotrijebe za bolje razumijevanje prošlog i sadašnjeg okruženja, kao i za predviđanje budućih poslovnih rezultata. Pravovremena i točna komunikacija uvelike utječe na zadovoljstvo korisnicima te povećava internu efikasnost procesa.

Svrha seminara je proći temelje CRM strategije, trendove vezane uz upravljanje korisničkim odnosima, saznati kako odabrati pravi CRM i adekvatan način implementacije, te kako maksimalno iskoristiti podršku CRM sustava za korisničke i interne procese.

Namjena

Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima prodaje, marketinga i korisničke službe, vlasnicima tvrtki i obrta, kao i IT djelatnicima tvrtki koje planiraju CRM implementaciju.

Način realizacije

Predavanje, rasprava i case study.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Uloga CRM strategije

  • Kako razviti CRM strategiju I zašto je važna u modernom poslovanju?
  • Kako propagirati interno I realizirati CRM strategiju?
  • Kako CRM sustavi pomažu u realizaciji CRM strategije?

Kako izabrati pravi CRM sustav za vašu organizaciju?

  • Pregled tržišta i usporedba alata

Najbolje prakse iz implementacije CRM sustava

Pregled Microsoft Dynamics CRM-a

  • Generalni pregled modula marketinga, prodaje i korisničke skrbi.
  • Case study

Vrijeme

četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.