Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Content marketing - U prvom planu nije proizvod, već korisnik i sadržaj koji njega zanima

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen

Content marketing predstavlja način komunikacije s potrošačima, ali sasvim drukčijom metodom od tradicionalnog oglašavanja i samo je dio cjelokupne strategije digitalnog marketinga. Korisnici su svakodnevno preplavljeni morem oglasa koji stavljaju naglasak na proizvod: „naš proizvod je najbolji“, „naš proizvod je najefikasniji“ i slično. Content marketing ima potpuno drugačiji pristup. Njegova svrha je dati odgovore na pitanja korisnika, dati mu rješenje problema, educirati ga i pomoći mu u izboru.

Content marketing podrazumijeva promociju putem blogova, infografika, eBook-ova i ostalih sadržaja kojima se privlače korisnici. Kao i kod većine marketinških aktivnosti cilj mu je povećanje prodaje, ali indirektno jer najviše služi za podizanje svijesti o brendu i edukaciju tržišta. Pozitivna svijest o brendu i povezivanje s njime dugoročno će dovesti do konačnog cilja, odnosno kupnje ili korištenja usluge.

Tradicionalni marketing traži kupca, dok u slučaju content marketinga kupac traži proizvod. Content marketing daje vrijednost kupcu, sadržaj prilagođava korisniku i na taj način ga zainteresira i privlači pažnju. Sadržaj je koristan i poučan tako da će osoba rado provesti neko vrijeme proučavajući više o brendu, razvijajući tako mišljenje i vezu s brendom prije nego li uopće kupi proizvod.

Kanali kojima možemo besplatno plasirati sadržaje publici:

Blogovi – danas je iznimno bitno da svoje kupce i klijente informirate o svojim uslugama i proizvodima. Svaki kupac koji posjeti vaš blog imat će prilike informirati se o vašoj ekspertizi i vi ćete ih moći uvjeriti kako ste doista „majstor od zanata“. Tvrtke koje pišu blog: dobivaju 55% više posjetitelja web stranice nego tvrtke koje ne pišu, pretvaraju 70% više posjetitelja u kupce, 57% tvrtki je dobilo klijente zahvaljujući blogu, pokazalo se da su blog i društvene mreže zajedno savršen mix i s njima je moguće postići odličan marketing uz malo novaca, ali dosta truda.

Case study – studija slučaja - Putem studije slučaja prikazujete problem koji je vaša tvrtka riješila određenom klijentu i na taj način gradite svoj imidž u svijesti potencijalnih kupaca kao stručnjak u svom području

Infografike -  slikovni sadržaji koji u sebi sadrže različite informacije, koje su prezentirane piktogramima, grafikonima i sličnim pomoćnim grafičkim materijalima. Prednost infografika je to što su mnogo zahvalnije i kompaktnije za čitanje od samog teksta, korisnici vole ovakav način prikazivanja podataka i rado ga dijele.

Video - izvrstan način da pružite svojim korisnicima uvid u novi proizvod, uslugu, ponudu ili da jednostavno predstavite sebe, svoj tim i ono što radite. Postavljanjem edukacijskih videozapisa online možete saznati koje su najčešće teme koje zanimaju korisnike, te jesu li vaše usluge u skladu s upitima ciljanog tržišta. Potencijalni klijenti će vaš video, ako ga smatraju zanimljivim i edukativnim, podijeliti s prijateljima na društvenim mrežama, lajkati i pričati o njemu, čime će zapravo pričati o vašem brendu.

Webinari – Prezentacija, predavanje, radionica ili seminar koji se prenosi Internetom u realnom vremenu, a uključuje video, audio i tekstovnu komunikaciju između sudionika

E-bookovi ili elektroničke knjige – izvrstan izbor ako trebate iskomunicirati kompleksniju poruku ili sadržaj, ali u čitkoj i jednostavnoj formi.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija alata.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Ponašanje potrošača – nove spoznaje
  • Što govore statistike o današnjem kupcu?
  • Zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
  • Što je srž content marketing strategije?
  • 5 faza content marketinga
  • Kako implementirati content marketing uz što manje novca?
  • Koji su sve formati/kanali content marketinga?
  • Savjeti za pisanje bloga:
  • Koliko često pisati blog
  • Kako pronaći zanimljivu temu
  • Koliko linkova i slika staviti u blog
  • Kako promovirati vlastiti blog
  • Jezični stil koji je najprimjereniji pisanju bloga
  • Savjeti za pisanje E book-a
  • Kako napisati E book koji će pročitati tisuće korisnika
  • Kako ga promovirati
  • Kako čitatelje pretvoriti u kupce
  • Savjeti za izradu infografike – primjeri uspješnih infografika
  • Case study - primjeri uspješno objavljenih studija slučaja
  • Webinari – što i kako
  • Konferencije i seminari – tvrtke kojima bi mogli ponuditi svoje usluge predavača, pri tome zaraditi, a ujedno se i odlično promovirati
  • Case study za svaki pojedinačni formate content marketinga 
  • Kako koristiti moć društvenih mreža za promociju vlastitih sadržaja
  • Call-to-action
  • Računanje ROI-ja

Vrijeme

četvrtak, 14.5.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.