Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Branding - kako stvoriti dobru marku

Svrha seminara

Marka, brand, postaje sve veća stavka u imovini poduzeća. Imati dobru marku  ključ je  za uspjeh poduzeća na tržištu a pogotovo onom zahtjevnom kad uđemo u EU. Kako stvoriti dobru marku i održati je saznat ćete u prezentaciji modela koji su se potvrdili kao uspješni, a  koji su naročito prikladni za našu praksu. U drugom dijelu seminara sudionici će dobiti prigodu da uz asistenciju voditelja i sami kreiraju marku prema zadanim temama, a poslije i prema svom interesu – voditelju se postavlja izazov i onda se postavlja temeljna projekcija. Upoznat ćete mnogo kraće i jednostavnije puteve od onih koji su predstavljeni u knjigama na osnovu prakse u razvijem tržištima. Nema tu velike mistike, jer predavač je kreator naših najpoznatijih brandova. To je dakle - branding iz prve ruke.

Namjena

Onima koji sudjeluju ili žele biti kreatori u stvaranju marke, poticati druge u toj aktivnosti – marketing, brand manageri, nositelji komunikacijskih aktivnosti ili rukovoditelji poduzeća koji žele steći konkurentske prednosti na sve zahtjevnijem tržištu.

Način realizacije

Interaktivna Keynote prezentacija, rad u grupama, slobodne diskusije i rješavanje problema, te postavljanje temeljnih projekcija prema interesima sudionika.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 15 min.) 

Iz programa seminara

  • Što je to zapravo – marka, brand, branding?
  • Zašto je prvi nositelj – glavni direktor?
  • Kako teče proces brandinga?
  • Zašto je pozicioniranje temelj za uspješni brand?
  • Na čemu počiva vrijednost branda?
  • Emocionalni branding – uspješnica u svim jakim brandovima?
  • Čemu dati prioritet kod nas?
  • Mala provokacija: zašto bih ja predložio Končaru da u generatore ugrade emocionalni link?
  • Najpoznatije domaće i strane uspješnice – u čemu je „tajna“?
  • Nakon toga  iskušajte sebe – in medias „tres“J… pod mentorstvom predavača
  • Izazovi predavaču – postavite problem.

Vrijeme

četvrtak, 15.11.2012. od 9,00 do 16,30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu je uključen ručak, napici, pisani materijali i uvjerenje. U cijenu nije uključen PDV. Sudionici će na poklon dobiti knjigu Zvonimira Pavleka: Branding.