Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Bihevioralni, gerila i affiliate marketing

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.

Iako gotovo svaka osoba voli za sebe reći da je racionalno biće koje svjesno donosi svoje odluke, stvarna situacija je potpuno drugačija. Gotovo 95% svojih odluka donosimo podsvjesno. Naš mozak, iako težak samo 1,4 kg troši 20% naše dnevne energije te u svojem radu konstantno traži prečice kako bi obradio podatke koje nam šalje okolina. Prečice koje traži naš mozak zovu se – kognitivne pristranosti i značajno utječu na našu percepciju okoline, ljudi, proizvoda i cijena.

Sigurno ste bezbroj puta čuli savjet kako vaše marketinške poruke trebaju biti emotivne kako bi bile uspješne, ali jeste li se zapitali je li sve baš tako jednostavno?

Svrha ovog seminara je da vam otkrije najbitnije dijelove mozga koji obrađuju marketinške poruke.

Zbog načina na koji mozak obrađuje podatke koje prima, bitno je razlikovati različite vrste marketinških poruka. Seminar će vam približiti 3 glavna pokretača marketinške poruke i dodatna 2 “okidača” u marketinškim porukama koje možda i koristite, ali ih niste svjesni.

Upoznat ćemo vas s osnovama bihevioralnog marketinga u digitalnom i offline svijetu te vam predstaviti primjere napredne tehnologije koja se koristi u neuromarketingu.

Tijekom predavanja, u više navrata, na konkretnim primjerima pokazat ćemo vam kako funkcionira vaš potrošački mozak u određenim situacijama.

Gerila marketing je originalno osmišljen za potrebe malih i srednjih poduzeća, limitiranih marketinških budžeta, kako bi se istaknula u masi drugih, jačih brendova.

Realnost je da danas i top brendovi prakticiraju gerila marketing, ne samo zbog troškova, već i zbog činjenice da gerila marketing predstavlja nekonvencionalno oglašavanje, tj. cilj mu je – isticanje iz mase drugih marketinških poruka.

Znate li razliku između pravog gerila marketinga i “mainstream” marketinga? Ovaj seminar dat će vam odgovor na to pitanje.

Također, naučit ćete 5 osnovnih vrsta gerila marketinga, primjere stvarnih kampanja te ključne elemente koji su potrebni za dobar gerila marketing.

Svaki brend barem jednom u svojem životnom ciklusu razmišlja o gerila marketingu, ali veliki broj marketinških stručnjaka nije svjestan izazova koji se pojavljuju između prve ideje i finalne realizacije. Tu ćemo temu obraditi na ovom seminaru. Ipak, za gerila marketing najvažnije je da posjedujete tzv. “Petar Pan sindrom”. Kako ga otkriti? Možda vam baš ovo predavanje pomogne u tome…

Affiliate marketing je sistem koji vam omogućava da vašu uslugu ili proizvod ponudite preko desetina, pa čak i stotina drugih web stranica unutar mreže ili programa kojim se koristite. Vaši “suradnici” u osnovi prodaju vaše proizvode umjesto vas, za jedan postotak ostvarene transakcije. Affiliate Marketing je jedno od najbrže rastućih područja online prodaje koje donosi ogromne profite svojim sudionicima. Affiliate marketing nije jednostavan: u ovom seminaru ćete otkriti što učiniti da vaš AM projekt bude uspješan

Namjena

Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova te drugim osobama koje na bilo koji način žele svoje proizvode i/ili usluge predstaviti široj publici. Seminar je namijenjen marketinškim kreativcima i svim osobama koje žele razvijati marketinške ideje izvan uobičajenih okvira.

Način realizacije

Predavanje s PPT prezentacijom.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Zašto je mozak najbitniji marketinški alat?

  • Dijelovi mozga koji obrađuju marketinške poruke
  • Što su to kognitivne pristranosti i kako “zavaravaju” vaš potrošački mozak?
  • Koja su 3 najvažnija pokretača marketinške poruke + 2 dodatna “okidača” koja koristite, a niste možda ni svjesni?

Osnove bihevioralnog marketinga

  • Kako izgleda bihevioralni marketing na najpopularnijim kanalima današnjice, a kako u offline-u?
  • Sindrom vanillin kiflica

Neuromarketing

  • Primjeri napredne tehnologije koja se koristi u neuromarketingu
  • Kako neuromarketing može dokazati da su vase marketinške poruke dobre?

Kako mozak traži prečice?

  • Primjeri kognitivnih pristranosti iz stvarnog potrošačkog života za koje možda niste ni znali da postoje

Osnove gerila marketinga

  • Kome treba gerila marketing i koje su njegove karakteristike?
  • Razlika između pravog i “mainstream” gerila marketinga
  • 5 vrsta gerila marketinga i njihove karakteristike

Kako se radi gerila marketing?

  • Ključni elementi u pripremi gerila marketinga
  • Imate li “Petar Pan sindrom”?
  • Logistički izazovi gerila marketinga za koje možda niste ni znali

Affiliate marketing

  • Što je affiliate marketing?
  • Razlika između affiliate programa i mreže
  • Kako se pridružiti kvalitetnim affiliate mrežama?
  • Kako organizirati vlastiti affiliate marketing program?
  • Kako izvući maksimum iz umrežavanja s brojnim affiliateima?

Vrijeme

četvrtak, 17.9.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.