Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv konferencije

10.3. i 11.3.2016. Konferencija Web prodaja

Predavač

Ivica Kruhek, Sandro Lazarić, Marcel Majsan, Robert Petković, Miroslav Brkić, Mario Pintar, Dražen Karačić, Dijana Kladar, Hrvoje Bujas, Ilija Brajković, Daniel Pikl

Svrha konferencije

Domaće tvrtke koje su klasičnu prodaju već upotpunile online trgovinom bilježe golemi rast. Prema podacima Eurostata iz prosinca 2015. svaki je treći stanovnik Hrvatske naručivao robu ili usluge online, dok je u Europi to činio svaki drugi. Statistička kuća Statista predviđa da će se online poslovanje u Hrvatskoj do 2020. godine kontinuirano širiti, te da će Europska unija, sa svojom direktivom Europe 2020, intenzivno raditi na poboljšanju digitalne ekonomije i same online trgovine, te je krajnje vrijeme da se i domaće tvrtke uključe u utrku izrade vlastite web trgovine. Kada biste u web trgovinu uložili polovicu iznosa od ulaganja u jednu fizičku trgovinu, vrlo brzo biste došli do zaključka da se web trgovina isplati mnogo više od svih fizičkih trgovina. No pokretanje i održavanje vlastite web trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti, a znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh.

Na našoj će vas konferenciji vodeći stručnjaci iz svijeta online prodaje naučiti kako izgraditi čvrste temelje web trgovine: na što obratiti pažnju i zašto sav kasniji trud i ulaganje neće dati rezultate ako niste dobro postavili osnove. Saznat ćete što treba imati jedan "pobjednički" web shop: kako stvoriti odlično korisničko iskustvo za posjetitelje, omogućiti im da ne troše suvišno vrijeme, da što lakše pronađu informacije i da steknu povjerenje prema vašoj web trgovini. Shvatit ćete i da oglašavanje na društvenim mrežama predstavlja mnogo više od pukog klika na gumb Boost post: upoznat ćete se s naprednim mogućnostima oglašavanja na Facebooku i Instagramu.

Za dobro funkcioniranje web stranica/trgovine uz registraciju domene, morate zakupiti i web hosting, tj. iznajmiti "garažu" u koju će smjestiti svoje web stranice da bi bile vidljive na internetu. Naša će prezentacija odgovoriti na pitanja: gdje, kako i po kojoj cijeni registrirati domenu; imate li pravo na besplatnu .hr domenu; što je to web hosting te koji paket odabrati.

Trgovci koji svoju robu ili uslugu prodaju putem web trgovine moraju biti upoznati s propisima koji ih obavezuju kod takvog poslovanja, a izgled web stranice i postavke na njoj moraju udovoljiti propisanim pravilima. Saznat ćete kako se zaštiti od kupaca koji čekaju da pogriješite ili inspektora koji kažnjavaju trgovce te se upoznati sa sudskom praksom i upravnim postupkom pred tržišnom inspekcijom i osposobiti se da sami sigurno ostvarite svoja prava u inspekcijskom nadzoru. Odgovorit ćemo na nedoumice oko tumačenja i primjene nekog zakonskog teksta te vas upoznati s najavljenim izmjenama zakonodavstva na razini Europske unije.

Na 50 atraktivnih lokacija u Hrvatskoj Tisak uvodi moderan način dostave paketa putem elektronskih ormarića tzv. paketomata. Na konferenciji ćete saznati zašto je taj kanal distribucije posebno zanimljiv web trgovinama i koji su njegovi temeljni benefiti u odnosu na ostale kanale distribucije. Milijuni ljudi se konzultiraju prije nego nešto kupe online. ShopMania je sustav za usporedbu cijena i portal za kupovinu koji nudi besplatne informacije korisne za kupce. Otkrit će vam kako ponuditi jedinstveno iskustvo kupovine i pomoći u donošenju pametnih odluka pri kupovini.

Kada ste napunili svoje virtualne police, pametnim marketingom doprli do kupaca, dovukli ih u svoju trgovinu i privoljeli ih da nešto dodaju u košaricu, kako ćete to naplatiti? Saznajte što domaći kupci preferiraju te sve o modelima naplate koje im možete ponuditi.

Iskoristite konferenciju Web trgovina da biste unaprijedili svoje poslovanje i pružili klijentima i kupcima najbolju uslugu online prodaje!

Namjena

Konferencija je namijenjena svima koji svoje postojeće poslovanje žele unaprijediti uslugom internetske prodaje te svima koji su shvatili da se, ako žele opstati i dalje se razvijati, što prije treba uključiti u utakmicu na tom svjetskom rastućem tržištu te svima onima koji već imaju web shop ali ga žele unaprijediti i povećati prodaju.

Raspored konferencije

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa konferencije

Prvi dan, 10. ožujka 2016:

9:00 – 9:15 Otvaranje konferencije

9:15 – 10:00 Uvod u web trgovinu – dobri temelji za dobru prodaju - Ivica Kruhek, Marker

  • Trendovi  web prodaje u Hrvatskoj i u svijetu
  • Kako organizirati tvrtku i ljude kako bismo bili spremni na promjene koje će donijeti web shop?
  • Samostalna web trgovina ili web trgovina kao dodatak fizičkoj trgovini
  • Zašto su neke web trgovine isplative, a neke potpuni promašaj?
  • Je li moja trgovina B2B ili B2C ili kombinacija?
  • Kako odabrati i tehničko rješenje i agenciju koja će izgraditi web shop rješenje?
  • Kako web shop povezati s lagerom?
  • Povezivanje web shopa s vanjskim sustavima (Google Maps, CRM rješenja)

10:00 – 11:00 Kako razviti uspješnu web trgovinu – Marcel Majsan,  eCommerce Hrvatska

  • Što čini dobru web trgovinu - važni elementi svake stranice web trgovine
  • Opis proizvoda, fotografije, recenzije (kupci u web trgovini ne mogu razgovarati s prodavačem i ne mogu postavljati pitanja, zato je važno napraviti kvalitetan opis proizvoda koji će odgovoriti na sva njihova pitanja)
  • Content marketing - sadržaj u funkciji privlačenja kupaca - zašto bi svaka web trgovina trebala imati blog?
  • Promotivne ponude i segmentacija kupaca - personalizacija sadržaja korisničkog iskustva - današnje web trgovine mogu na temelju navika kupaca svoj izgled i funkcionalnost prilagoditi svakom pojedinom kupcu. Obraćate li se svim kupcima na jednaki način, kako razviti grupe kupaca?
  • Komunikacija s kupcima – kupac koji se vraća troši tri puta više od novog kupca. Koliko pažnje mu posvećujete?
  • Dobra povezanost online i offline kanala prodaje - kad kupci istražuju online, a kupuju offline. Naučite međusobno komunicirati!
  • Mjerenje rezultata i optimizacija web stranice za konverzije - jedno precizno mjerenje vrijedi više od tisuću stručnih mišljenja
  • Koji su najčešći razlozi odustajanja od kupnje na web stranici (ergonomija, registracija, plaćanje)?
  • Kako posjetitelje web stranice pretvoriti u kupce?

Predstavljanje udruge eCommerce Hrvatska - Marcel Majsan, eCommerce Hrvatska

  • Što Udruga eCommerce Hrvatska može učiniti za vas?
  • Ideja projekta – servis za informiranje, edukaciju i povezivanje web trgovaca
  • Predstavljanje web servisa za eCommerce poslovanje

10:45 – 11:00 pauza za kavu

11:00 – 12:00 SEO i SEM – najbolje prakse za web trgovinu - Sandro Lazarić, Arbona

  • Google AdWords – model internetskog oglašavanje koji donosi najviše prodaje
  • Kako iz AdWordsa izvući korisne informacije za SEO?
  • Search Engine Optimization (SEO) – dugoročno bolje rješenje
  • Tehnički, sadržajni, offpage SEO
  • Lokalni SEO
  • Zašto su analize važne?
  • Koje alate možete koristiti za vaše SEM / SEO kampanje?

12:00 – 13:00 Kako mjeriti uspješnost web trgovine - Robert Petković, Agrokor

  • Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti?
  • Što prosječni vlasnik web trgovine treba pratiti koristeći Google Analytics?
  • Na koje brojke treba obratiti pozornost kod procjene uspješnosti web trgovine?
  • Kako ispravno implementirati praćenje uspješnosti web trgovine?

13:00 – 14:00 ručak u restoranu hotela Sheraton

14:00 – 15:00 Email marketing za web trgovine – Miroslav Brkić, Nivas

  • Kako stvoriti bazu newsletter pretplatnika?
  • Segmentacija mailing liste
  • Elementi dobrog newslettera
  • Statistika – praćenje rezultata newsletter kampanje
  • Ključni pokazatelji: Open Rate i Click Rate
  • Povezivanje s Google Analyticsom
  • Kako newsletter pretvoriti u prodajno oružje web trgovine?
  • Koliko često slati newsletter?

15:00 – 15:30 Kako izabrati domenu i web hosting paket - Mario Pintar, Avalon

  • Gdje, kako i po kojoj cijeni registrirati domenu?
  • Tko ima pravo na besplatnu .hr domenu?
  • Što je web hosting?
  • Koji paket hostinga odabrati?
  • Što se dobije s hosting paketom?

15:30 – 16:00 Demistifikacija stope konverzije - Dražen Karačić, Inchoo

  • Kako povećati stopu konverzije (promet u web trgovini)?
  • Koje alate koristiti za povećanje stope konverzije?
  • Stopu konverzije mnogi danas smatraju Svetim gralom eCommercea. Ovo predavanje će vam pomoći u zaobilaženju zamki pri njenoj interpretaciji, zamki koje mogu zaključke odvesti u potpuno suprotnom smjeru od činjeničnog stanja, a vaš posao u propast.

 

Drugi dan, 11. ožujka 2016:

9:00 – 10:15 Pravni aspekti web trgovine - Dijana Kladar, odvjetnica i savjetnica Udruge Potrošač

  • Kako izbjeći kazne inspektora radi pravnih nepravilnosti?
  • Kojim pravnim pretpostavkama mora udovoljiti web shop?
  • Predstavljanje minimalnog zakonskog teksta koji mora imati svaki web shop
  • Kojim pravnim tehnikama možete maksimalno zaštiti svoje interese?
  • Mogućnost postavljanja pitanja i predlaganja najboljeg rješenja
  • Primjeri najčešćih grešaka koje treba izbjegavati kod web trgovine
  • Kako izbjeći kazne i sudske postupke?
  • Što ako se dogodi sudski postupak, treba li se bojati?

10:15 – 11:00 Case study Crno jaje - Hrvoje Bujas, Crno jaje

  • Zbog čega je Crno jaje vodeći portal grupne kupovine u Hrvatskoj?
  • Kako uspješno povezati online i offline prodaju?

11:00 – 11:15 pauza za kavu

11:15 – 12:00 Oglašavanje na društvenim mrežama - Ilija Brajković, Akcija

  • Oglašavanje na Facebooku i Instagramu
  • Retargeting – kako ciljati određenu publiku
  • Conversion tracking pixel – mjerenje kupovine, spremanja artikla u košaricu, prijava na newsletter i druge web konverzije
  • Zašto je Boost post loš način oglašavanja?
  • Case study – kako povećati prodaju u web shopu

12:00 – 13:00 Načini plaćanja u web trgovini (Ivica Kruhek)

  • Koji su modeli plaćanja dostupni/mogući?
  • Kreditne kartice, PayPal, virmani, pouzeće, opće uplatnice, mobitel, SMS poruke
  • Koji načini implementacije su mogući i kako utječu na napuštanje procesa dovršetka kupovine?
  • Koji model naplate preferiraju i u kojoj mjeri domaći kupci?
  • Najčešće pogreške prije i nakon plaćanja
  • Sigurno plaćanje

13:00 – 14:00 ručak u restoranu hotela Sheraton

14:00 – 15:00 Panel rasprava – kartičari

15:00 – 15:30 Case study Shopmania.hr (Daniel Pikl)

  • Kako funkcionira sustav za usporedbu cijena?
  • Kako portal povezuje online kupce s trgovcima svih veličina?
  • Koje mogućnosti pruža: usporedba proizvoda i karakteristika
  • Platforma za izradu web trgovine

 

Moderator konferencije: Dino Oreški

web-prodaja.eu

 

Vrijeme

četvrtak i petak, 10. i 11.3.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.